پژمان جمشیدی| همسر پژمان جمشیدی| ازدواج پژمان جمشیدی

خواهر پژمان جمشیدی عقاب شد! | پز دادن خواهر پژمان جمشیدی با جایزه برادرش +ویدئو

خواهر پژمان جمشیدی که در کانادا زندگی می‌کند با جایزه گرفتن برادرش پز داد.

خواهر پژمان جمشیدی عقاب شد! | پز دادن خواهر پژمان جمشیدی با جایزه برادرش +ویدئو

پژمان جمشیدی از جمله معدود چهره‌هایی است که هم در فوتبال و هم در سینمای ایران موفق بوده است. پژمان جمشیدی به عنوان یکی از بازیکنان خاطره‌ساز تیم فوتبال پرسپولیس شناخته می‌شود. پژمان جمشیدی پس از خداحافظی از فوتبال، با بازی در سریال پژمان وارد عرصه بازیگری شد. پژمان جمشیدی در کنار سام درخشانی یکی از زوج‌های محبوب سینما را تشکیل داده‌اند. به تازگی خبر مهم پژمان جمشیدی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور فراگیر شده است.

پژمان جمشیدی، بازیگر مشهور سینما شب گذشته موفق شد جایزه حافظ بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم علفزار دریافت کند.

پژمان جمشیدی پس از خداحافظی از عرصه فوتبال با سریال پژمان دیده شد و بعد در شرایطی وارد سینما شد که انتقادات فراوانی به او می‌شد اما حالا جوایز مختلف سینمایی را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

در واکنش به این اتفاق، مامک خواهر پژمان جمشیدی ویدئویی را منتشر کرد و با جایزه گرفتن برادرش پز داد.

لحظه اهدای جایزه به پژمان جمشیدی را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید:

خبر داغ پژمان جمشیدی از ازدواجش

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان به زودی ازدواج خواهد کرد.

به نقل از خبر ورزشی، پژمان جمشیدی به تازگی میهماین یکی از مصاحبه‌های عادل فردوسی‌پور بوده است. ستاره سابق باشگاه پرسپولیس در این گفتگو همانند قبل به تعریف خاطره‌های بامزه از دوران حضورش در پرسپولیس و تیم ملی پرداخت.

جمشیدی در بخشی از صحبت‌هایش با فردوسی‌پور از زندگی شخصی خود گفت. بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان از پرکار بودن این روزهایش چندان رضایت نداشت و این اتفاق را مانع برآورده شدن برخی از آرزوهایش مانند ازدواج و بچه‌دار شدن دانست.

بازیکن سابق تیم ملی ایران که حالا ۴۵ سال دارد برای اولین بار در این مصاحبه اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد.

مراسم عروسی پژمان جمشیدی غوغا کرد | بریز و بپاش پژمان جمشیدی برای همسر بلاگرش

در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف، خبرهای مختلفی درباره ازدواج پژمان جمشیدی با بازیگران زن مشهور منتشر شده که البته هیچ کدام صحت ندارد.

پژمان جمشیدی به تازگی در برنامه فردوسی‌پور خبر از ازدواجش داده و هنوز مشخص نیست او قرار است با چه کسی ازدواج کند. بنابراین تمامی خبرها مبنی بر فاش شدن نام همسر پژمان جمشیدی شایعه است.

زن جوان پژمان جمشیدی کیست؟| ازدواج به پژمان جمشیدی ساخت| پژمان جمشیدی جوان

سانسور عجیب عادل فردوسی‌پور در سریال پژمان جمشیدی

عادل فردوسی پور از بازپخش سریال «پژمان» در شبکه تماشا سانسور شده است. این سریال را سروش صحت با حضور پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی در ژانر طنز ساخت که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

این مجموعه در سال ۱۳۹۱ از شبکه سه پخش شد و در آن با چهره‌های مشهور فوتبالی از علی پروین و حمید درخشان تا فرهاد مجیدی و عادل فردوسی پور شوخی شد. حالا صدا و سیما که بازپخش سریال‌های قدیمی را در دستور کار شبکه‌های مختلف دارد، در جدیدترین تکرار مجموعه «پژمان» دیالوگ جمشیدی و سام درخشانی با محوریت مجری سابق برنامه نود را سانسور کرده است.

این در حالی است که زمان پخش «پژمان»، عادل فردوسی پور هنوز هم گزارشگر سیما و هم مجری برنامه نود بود و ۶ سال بعد کنار رفت.

سانسور عجیب عادل فردوسی‌پور در سریال پژمان جمشیدی

پایان زوج طلایی سام درخشانی و پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی درباره کارهای مشترک خود با سام درخشانی گفت: هم‌اکنون خوب بد جلف در سینمای ایران برند شناخته‌شده‌‌ای است. ما سری دوم این فیلم را ناتمام گذاشتیم و سینما تعطیل شد. پیمان قاسمخانی خیلی معذب این داستان بود که فیلم تکمیل شود. می‌گفت مخاطب را نباید با فیلم ناتمام رها کرد، از این‌رو ساخت سریال خوب بد جلف۳ مطرح شد که در ۱۲ قسمت فیلمبرداری شد.

او افزود: نخستین بار است که این جمله را می‌گویم؛ شاید این جزو آخرین کارهای من و سام درخشانی باشد زیرا با توجه به اینکه هر کدام گرفتاری‌های خودمان را داریم و همینطور شرایط کرونا که همه‌‌چیز را پیچیده کرده، شاید من و سام مدت‌ها فرصت بازی کنار هم را نداشته باشیم و سریال خوب بد جلف آخرین کار من و سام حداقل تا چند سال آینده باشد. ولی خب، همیشه خاطرات خیلی خوبی با سام دارم. خیلی باهم راحتیم. خیلی دوستش دارم مثل یک برادر بزرگ‌تر برای من است.

جمشیدی ادامه داد: در برند خوب بد جلف با توجه به اینکه محسن چگینی و پیمان و مهراب قاسمخانی، من و سام دوستان خیلی خوب برای هم بودیم و بیشتر برادرانه و رفاقتی کار می‌کردیم، رفقای خوبی برای هم هستیم و همین موجب شده سختی‌های کار را به جان بخریم. 

آیا زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی به آخر خط رسیده‌اند؟

پژمان جمشیدی پولسازترین بازیگر ایران

پژمان جمشیدی حالا عنوان پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران را در اختیار دارد. این فوتبالیست مشهور چند سال پیش با سریال «پژمان» پا به عرصه بازیگری گذاشت.

به حضور نام پژمان جمشیدی در فهرست سالانه پول‌سازترین‌های سینما عادت کرده‌ایم. این فوتبالیست سابق، چندین سال است با کمدی‌هایی پرفروش در فهرست پرفروش‌های سال هم حاضر است.

جمشیدی در سال ۹۹ پنج فیلم «جهان با من برقص!»، «تگزاس ۲»، «ایده اصلی»، «هزارتو» و «ما همه با هم هستیم» را داشت که فروش در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومانی را رقم زد.

پژمان جمشیدی در سال ۹۹ حداقل دو فیلم «خوب، بد، جلف: ارتش سری» و «دینامیت» را خواهد داشت و اگر «تگزاس ۳» هم به تولید برسد، بی‌تردید مسیر آسانی برای حضور دوباره در فهرست ستاره‌های پول ساز خواهد داشت.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار