پژمان جمشیدی | پژمان جمشیدی تئاتر

خوشحالی پژمان جمشیدی روی آنتن زنده | پژمان جمشیدی برای چه چیزی خوشحال شد؟

پژمان جمشیدی این موفقیت را به درجه ای رساند که به عنوان پر فروش ترین بازیگر مرد سینما معرفی شد. پژمان جمشیدی در تئاتر نیز فعالیت مستمری دارد، اخیرا در تئاتر آن سوی آینه ایفای نقش می کند.

خوشحالی پژمان جمشیدی روی آنتن زنده | پژمان جمشیدی برای چه چیزی خوشحال شد؟

پژمان جمشیدی از سلبریتی های مطرح کشور است، پژمان جمشیدی بعد از فوتبال حضور پر رنگ و موفقی در عرصه بازیگری داشت. به طوری که در حال حاضر پژمان جمشیدی بیش تر به عنوان یک بازیگر شناخته می شود. پژمان جمشیدی این موفقیت را به درجه ای رساند که به عنوان پر فروش ترین بازیگر مرد سینما معرفی شد. پژمان جمشیدی در تئاتر نیز فعالیت مستمری دارد، اخیرا در تئاتر آن سوی آینه ایفای نقش می کند.

پژمان جمشیدی

بیوگرافی کوتاهی از پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود درفوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی فعالیت حرفه‌ای خود در زمینهٔ بازیگری را از سال ۱۳۹۲ و با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است.

خانواده و کودکی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود. پژمان خانواده ای نسبتا ورزشی داشته و پدرش پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج و بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد، او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادر پژمان جمشیدی نیز زمانی والیبال بازی می کرد. 

از فوتبال تا بازیگری پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

 

پژمان جمشیدی چند وقتی است که به جای بازی در مستطیل سبز در قاب تلویزیون ظاهر می شود و با بازی در سریال پژمان معروف شد. موضوع سریال پژمان در مورد زندگی فوتبالیست ها می باشد و او در مورد این سریال گفت:

من چهار ماه تمام زندگی ام را روی این کار معطوف کردم و امیدوارم کار خوبی شده باشد. پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است. پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند.

 

ماجرای ازدواج و همسر پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

خواهر و برادرم ازدواج کردند ولی من من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم این گونه پیش رفته.

ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی.

طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید

البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه

یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه

پژمان جمشیدی پرفروش ترین بازیگر سال

جمشیدی در سال 98 با حضور در 5 فیلم سینمایی به یکی از بازیگران پرفروش سال بدل شد که در مجموع فیلم هایش 62/8 میلیارد در گیشه فروش داشت

نکات جالبی در مورد پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

از سوال سینما را بیشتر دوست داری یا فوتبال خوشش نمی آید. به جز پدر و مادرش هیچ چیز را بیشتر از فوتبال دوست ندارد و یکی از آرزوهای او سرمربیگری تیم پرسپولیس است. قبل از پژمان در سریال ساختمان پزشکان هم چند دقیقه بازی کرده است. دوست دارد یا مهران مدیری کار کند. او در بازیگری الگوی خاصی ندارد، در فوتبال هم ندارد اما عاشق مارادونا است.

بعد از پخش سریال پژمان به 5000 کامنت جواب داد و تا جایی که می تواند کامنت های فالوورانش را می خواند. از بی دلیل قضاوت کردن و اظهار نظر بیخود متنفر است و هیچ وقت به هیچ کسی باج نداده. می گوید:  دیگر نمی تواند و فرصت ندارد تا دوره کلاس های بازیگری را یکی یکی طی کند بنابراین به شکل پیشرفته و کپسولی یاد می گیرد.

پژمان جمشیدی در نقش پژمان

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر و پیشکسوت فوتبال، متولد ۱۰ شهریور سال ۱۳۵۶ در تهران است. پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۰ فوتبال را رها کرد، او در سال ۱۳۸۱ با خانم بهاره رهنما در مراسمی آشنا شد و علاقه زیادی به دیدن پیمان قاسم خانی همسر سابقش داشته است، یک شب خانم بهاره رهنما او را برای شام دعوت کرد، به این ترتیب پژمان و پیمان با هم دوست شدند و با هم به فوتبال می رفتند و فوتبال تماشا می کردند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار