نجات به موقع مادر و نوزاد هنگام پرت شدن

بنا بر اعلام معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین مأموران انتظامی شهرستان قزوین به کمک شهروندان با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای، زن جوانی که با حضور در بالای پل قدس قصد پایان دادن به زندگی خود و نوزادش را داشت، از این اقدام منصرف کرده و جان وی و نوزادش را نجات دادند.

نجات به موقع مادر و نوزاد هنگام پرت شدن

سرهنگ رحیم خامدی با تشریخ خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۱ مدرس قزوین حین انجام گشت انتظامی با زن جوانی که قصد داشت با پریدن از بالای پل قدس به زندگی خود و نوزادش پایان دهد مواجه شدند.

وی ادامه داد: افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این زن جوان نزدیک شد و با جلب اعتماد او، به همراه شهروندان وی را از خودکشی منصرف و از منطقه خطر دور کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین عنوان کرد: پس از نجات جان این مادر و نوزاد توسط مأموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و زن جوان که دارای مشکلات روحی بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و نوزاد یک ماهه وی نیز تحویل شیرخوارگاه شد.

خامدی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای برطرف کردن هرگونه مشکل شخصی به مراکز مشاوره انتظامی مستقر در کلانتری‌ها و یا مرکز مشاوره آرامش مراجعه کرده و به‌صورت رایگان از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار