نجات زنی که گلویش توسط مرد شیشه‌ای بریده شد

مردی که دچار اعتیاد است همسر خود را زخمی و گلویش را برید که خوشبختانه با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شد و زنده ماند.

نجات زنی که گلویش توسط مرد شیشه‌ای بریده شد

یکی از روزهای اردیبهشت ماه سال گذشته صدای درگیری زوج جوانی در آپارتمان‌شان  در جنوب غربی تهران پیچید و همسایه‌ها که با شنیدن فریاد‌های کمک خواهی زن جوان مقابل خانه آنها رفته بودند با صحنه ای هولناک روبه رو شدند .

زن ۲۵ ساله به نام دریا که به شکل فجیع و درحالی که هدف ضربات زیادی از ناحیه گردن و بدنش قرار گرفته بود روی زمین افتاده بود.

وی که با سختی خودش را مقابل در خانه رسانده بود  با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شد و معجزه آسا زنده ماند .

در حالی که دریا نیمه بیهوش بود برادر وی از شوهرش  به نام میثم شکایت کرد و گفت : خواهرم و شوهرش چند سال است با هم ازدواج کرده اند .اما شوهر خواهرم بیکار است و به مواد مخدر اعتیاد دارد.

او شکاک است و آنها بارها با هم درگیر شده‌اند. خواهرم  قهر کرده و به خانه ما آمده بود اما هربار با وساطت اطرافیان به خانه‌شان برگشته است. آخرین بار نیز در درگیری خانوادگی،  ،میثم خواهرم را به شدت کتک زده، دست و پای او را با چاقو زخمی و سپس گلویش را بریده است .

با  این شکایت تلاش برای ردیابی مرد شیشه‌ای آغاز شد. اما پلیس ردی از به دست نیاورد .

بازگشت به زندگی بعد از 4 ماه

در حالی که 4 ماه از این ماجرا گذشته بود دریا از بیمارستان مرخص شد،‌اما تارهای صوتی وی  به شدت آسیب دیده و حتی نمی‌توانست به‌درستی صحبت کند .

این زن در حالی که بسختی صحبت می‌کرد  در تشریح جزییات ماجرا به ماموران گفت: همسرم از همان ابتدای زندگی مشترک بیکار بود .او به مواد مخدر اعتیاد داشت و همیشه سر هر موضوعی مرا کتک می‌زد . او تحت تاثیر مصرف شیشه دچار توهم می‌شد  .حتی چند بار تصمیم به جدایی گرفتم اما او همیشه مرا تهدید به مرگ می‌کرد. آخرین بار وقتی با هم درگیر شدیم با چاقویی که همیشه در جیبش داشت به سمت من حمله ور شد و چند ضربه به دست و پایم زد. من روی زمین افتاده بودم  که یک باره موهایم را کشید و گلویم را برید و بلافاصله از خانه بیرون رفت . من با سختی توانستم خودم را مقابل در برسانم .من همانجا بیهوش شدم و همسایه‌ها مرا به بیمارستان رساندند . پلیس  هنوز نتوانسته ردی از شوهرم پیدا کند. اما او چند بار با من تماس گرفته و من و خانواده‌ام را تهدید به مرگ کرده است .

پزشکی قانونی جراحت‌های عمیق روی بدن زن جوان را تایید کرده بود پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری 2 استان تهران فرستاده شد.

 اما در بررسی‌ها مشخص شد  به خاطر شدت جراحت‌ها که  مبلغ دیه آن بیشتر از دیه کامل است، رسیدگی به این پرونده در صلاحیت دادگاه کیفری دو استان تهران نیست.  بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد وکیل دریا که در دادگاه حاضر شده بود برای میثم اشد مجازات خواست .

وی گفت: متهم  پرونده فراری است و 3 بار دستور جلب  وی صادر شده اما وی هر بار گریخته و پلیس نتوانسته او را دستگیر کند ا و مادام با موکلم تماس می‌گیرد و او را تهدید به مرگ می‌کند. موکلم هنوز تحت درمان قرار دارد و به زندگی عادی بازنگشته است . به همین خاطر تقاضا دارم هر چه زودتر به پرونده رسیدگی شود.

با این درخواست قرار شد مرد خشن بزودی در دادگاه محاکمه شود.چنانچه پلیس نتواند وی را بازداشت کند برای او غیابی حکم صادر خواهد شد.

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار