قتل| قتل زن| قتل شوهر

قتل زن و شوهر به دست همدیگر!! | راز قتل زوج ایرانی چیست؟

زن و شوهری که با هم اختلاف داشتند یکدیگر را با ضرب چاقو کشتند!

قتل زن و شوهر به دست همدیگر!! | راز قتل زوج ایرانی چیست؟

قتل عملی غیر انسانی و شنیع است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگال قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید.

زن و شوهری که با یکدیگر اختلاف داشتند در یک درگیری شدید با چاقو به جان هم افتادند و یکدیگر را کشتند.

به گزارش فارس، یدالله جهان آرا، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در پی وقوع یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از محلات تبریز ماموران کلانتری ۱۲ تبریز فوراً به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور درمحل مشاهده می‌کنند که مردی با همسرش در منزل یکی از بستگان خود به علت اختلافات خانوادگی درگیر شد و این زوج با چاقو همدیگر را به قتل رساندند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضایی و پزشکی قانونی پرونده را جهت تحقیقات تخصصی و تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان از شهروندان خواست درصورت عصبانیت و بروز مشکلات خانوادگی به هیچ عنوان از چاقو استفاده نکنند و با سعه صدر رفتار کنند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار