قتل| قتل زن| قتل شوهر

قتل شوهر با کمک پسر 16 ساله | سکته منتفی است؛ این مرد به قتل رسیده!

زن قاتل دستگیر شد و انگیزه خود از این قتل را فاش کرد.

قتل شوهر با کمک پسر 16 ساله | سکته منتفی است؛ این مرد به قتل رسیده!

قتل عمل شنیعی است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگان قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: زنی که به دلیل اختلافات خانوادگی با همکاری فرزندش اقدام به قتل همسر خود کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع فوت مشکوک مردی 46 ساله در یکی از محله‌های شهرستان لارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در حالی که خانواده متوفی می‌گفتند او سکته کرده است جسد به پزشکی قانونی منتقل و آثار خفگی روی گردن او مشخص شد.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: با پی بردن کارآگاهان به وجود اختلاف خانوادگی بین متوفی و همسرش، فرضیه قتل توسط همسر وی قوت گرفت.

سرهنگ یوسفی در ادامه تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با پیگیری‌های صورت گرفته متهم 46 ساله را همراه پسر 16 ساله‌اش را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس به قتل همسرش با همکاری پسر 16 ساله‌اش به انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار