قتل| قتل زن| قتل شوهر

قتل مردان توسط زن جنایتکار | این زن به مردان مواد می خوراند و آنها را آزار می داد +عکس

زن جنایتکار که در قربانیانش را با خوراندن مواد‌مخدر به قتل می‌رساند و از آنها دزدی می‌کرد، دستگیر شد.

قتل مردان توسط زن جنایتکار | این زن به مردان مواد می خوراند و آنها را آزار می داد +عکس

قتل عملی غیر انسانی و شنیع است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگان قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید

زن جنایتکار که در اوهایو قربانیانش را با خوراندن مواد‌مخدر به قتل می‌رساند و از آنها دزدی می‌کرد، دستگیر شد.

به‌گزارش همشهری به نقل از میرر، ربکا اوبورن 33ساله، وقتی دید نمی‌تواند از پس مخارج زندگی خود و فرزندش برآید نقشه شومی کشید. او که در شهر کلمبوس اوهایو زندگی می‌کرد، برای اجرای نقشه‌اش در شهر به راه افتاد و مردان زیادی را از نظر گذراند و نخستین طعمه خود را در یک رستوران پیدا کرد. او نخستین قربانی‎اش را به یک هتل محلی برد و بعد از برقراری رابطه پنهانی، نوشیدنی‌اش را آغشته به مواد‌مخدر کرد. ربکا بعد از اینکه مطمئن شد قربانی‌اش دیگر نفس نمی‌کشد، تمام وسایلش را دزدید.

ربکا از 22دسامبر2022 تا 17ژوئیه2023، با این شگرد 4مرد را به قتل رساند. به‌دنبال پیدا شدن اجساد قربانیان، پلیس کلمبوس تحقیقات خود را آغاز کرد و خیلی زود به این نتیجه رسید که با یک قاتل سریالی روبه‌روست. انتشار خبر حضور یک قاتل سریالی در کلمبوس مردم شهر را به وحشت انداخت و رسانه‌ها از قاتلی می‌نوشتند که مردان را در هتل‌های محلی و مسافرخانه به قتل می‌رساند. پلیس در حال تحقیق بود که ربکا همچنان برای اقدامات بعدی خود نقشه می‌کشید تا اینکه او در آخرین اقدام به قتل لو رفت.

0 4

قربانی پنجم هم که توسط او با مواد‌مخدر مسموم شده و از او سرقت شده بود، جان سالم به در برد. بدین‌ترتیب پلیس از طریق قربانی پنجم ربکا را شناسایی و او را دستگیر کرد. زن جوان به ارتکاب این جنایات اعتراف کرد و پرونده‌اش برای محاکمه به دادگاه فرستاده شد. ربکا به ارتکاب 4قتل عمد متهم شده است و اکنون در زندان فرانکلین به سر می‌برد و تحقیقات برای یافتن دیگر قربانیان احتمالی ادامه دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار