قتل| قتل زن| قتل شوهر

مرد جنایتکار همسرش را به آتش کشید | پخش آنلاین قتل همسر!!

مرد جنایتکار همسرش را به آتش‌ کشیده و لحظه جنایت خود را به‌صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود.

مرد جنایتکار همسرش را به آتش کشید | پخش آنلاین قتل همسر!!

قتل عملی غیر انسانی و شنیع است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگان قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید

مرد جنایتکار انگلیسی که همسرش را به آتش‌ کشیده و لحظه جنایت خود را به‌صورت آنلاین در فیسبوک منتشر کرده بود، به حبس ابد محکوم شد. به گزارش همشهری به نقل از میرر، اواخر سال 2022، زندگی مشترک کنستانتین گرجی 42ساله و والنتینا کوزما 40ساله، با داشتن یک پسر 16ساله، بعد از 20سال به‌دلیل اعتیاد کنستانتین به قمار پایان یافت.

والنتینا، همسرش را از خانه بیرون کرد و از او طلاق گرفت. اما کنستانتین که با این اتفاق دچار شوک روحی شده بود و نمی‌توانست آن را بپذیرد، والنتینا را تهدید کرد که اگر او را به حال خود رها کند، حتما به‌خودش یا به دیگران آسیب می‌زند.

این تهدیدها زمانی به اوج خود رسید که کنستانتین متوجه شد همسرش با فرد دیگری نامزد کرده است. او بارها والنتینا و نامزد وی را به مرگ تهدید کرد و مدتی بعد با شکایت آنها دستگیر و  به 2سال حبس محکوم شد. همین باعث عمیق تر شدن کینه‌اش شد تا جایی که شروع به برنامه‌ریزی برای کشتن والنتینا کرد.

کنستانتین پس از آزادی از زندان خود را متقاعد کرد که همسرش فردی خیانتکار و لایق مرگ است. بنابراین منتظر یک فرصت مناسب ماند. روزهای زیادی را بیرون خانه والنتینا، رفت‌وآمد آنها را زیرنظر گرفت تا اینکه در 9 فوریه امسال وقتی که می‌دانست والنتینا در خانه تنهاست، به سراغش رفت. او مخفیانه وارد خانه شد و به والنتینا که در آشپزخانه بود، حمله کرد. مرد جوان والنتینا را روی صندلی نشاند و او را بست. ظرف بنزینی را که با خود به خانه برده بود روی والنتینا خالی کرد. گوشی موبایلش را در آورد و درحالی‌که او را به آتش می‌کشید از او فیلم گرفت و به‌صورت آنلاین در فضای مجازی پخش کرد. او بعد از این جنایت هولناک از خانه فرار کرد. با انتشار فیلم آنلاین، پلیس  وارد ماجرا شد و مرد جنایتکار را پس از 5روز جست‌‌وجو و تعقیب در یک خانه روستایی دستگیر کرد. کنستانتین در دادگاه اعتراف کرد که چون ضربه عاطفی خورده و افسرده شده  تصمیم به انتقام‌جویی از همسر سابقش گرفته بود. بدین‌ترتیب، کنستانتین چند روز قبل از سوی دادگاه به جرم قتل به حبس ابد محکوم شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار