قتل| قتل زن| قتل شوهر

قتل باورنکردنی فقط به خاطر 20 میلیون! | علت رفیق کشی مرد جوان چه بود؟

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که دوستش را به خاطر اختلاف 20 میلیون تومانی کشته بود، خبر داد.

قتل باورنکردنی فقط به خاطر 20 میلیون! | علت رفیق کشی مرد جوان چه بود؟

قتل عملی غیر انسانی و شنیع است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگان قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که دوستش را به خاطر اختلاف 20 میلیون تومانی کشته بود، خبر داد.

به گزارش سایت جنایی، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل و اعلام این خبر به پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی صحنه جرم دریافتند مردی به دلیل خونریزی ناشی از جراحت عمیق در قسمت ران پای چپ فوت شده است. کارآگاهان با استفاده از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند مقتول خودش را با پای زخمی به نزدیکی ساختمانی در یکی از محله‌های غرب استان تهران رساند، اما در آنجا به دلیل خونریزی زیاد جان باخت.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: یکی از اقوام درجه یک مقتول پس از دعوت به اداره دهم پلیس آگاهی اظهار داشت: مقتول تبعه خارجی است و پس از آمدن به ایران با من تماس گرفت و گفت در یک محل ساکن شده، اما پس از آن دیگر خبری از وی نشد. او با یکی از دوستانش در زمان حضور در کشور خودش اختلاف داشت و به این فرد مشکوک هستیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان پس از تحقیقات از محل حادثه و تطابق تصویر قاتل با دوست مقتول موفق شدند قاتل را شناسایی کنند. آنها توانستند در یک عملیات با استفاده از اصل غافلگیری متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم انتقال دهند.

سردار علی ولی پور گودرزی در ادامه گفت: قاتل در بازجویی‌های اولیه صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت با مقتول بر سر 20 میلیون تومان وجه اختلاف داشتیم و وی هر زمان حرف از پرداخت بدهی می‌شد با من درگیر می‌شد و مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌داد، تا اینکه من را به یک مهمانی دعوت کرد و هنگامی که از مهمانی خارج شدیم بحث بدهی اتفاق افتاد و با یکدیگر درگیر شدیم و من وی را با یک ضربه چاقو به ران پایش مجروح کردم و از صحنه متواری شدم.

این مقام انتظامی در پایان نیز خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به جرم قتل عمدی به زندان معرفی شد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار