قتل| قتل دختر| قتل برادر

قتل دختر و برادر به یک دلیل هولناک | دختری که قربانی تجاوز عمویش شد

مردی که برادر و دخترش را به طرز فجیعی به قتل رسانده است جزئیاتی از قتل‌ها را فاش کرد و موفق به جلب رضایت اولیای دم شد.

قتل دختر و برادر به یک دلیل هولناک | دختری که قربانی تجاوز عمویش شد

قتل عملی غیر انسانی و شنیع است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگان قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید

مردی که برادر و دخترش را به طرز فجیعی به قتل رسانده است جزئیاتی از قتل‌ها را فاش کرد و موفق به جلب رضایت اولیای دم شد.

به گزارش سایت جنایی، قتل‌های فجیع با شکایت زنی به ماموران پلیس فاش شد. او گفت: چند روزی است که پسرم حسن گم شده است.

او گفت: پسرم کارگر باغ است. او صبح با برادرش از خانه خارج شد و دیگر برنگشت.

زمانی که ماموران برادر حسن را بازجویی کردند این مرد افغانستانی ابتدا مدعی شد خبری از سرنوشت بردارش ندارد اما گفته‌های ضد و نقیض او ماموران را به شک انداخت و وی در بازجویی‌های فنی پلیسی لب به اعتراف گشود. او گفت: مدتی قبل دختر 14 ساله‌ام نیوشا به من گفت که برادرم حسن او را مورد اذیت کرده است. من حرف دخترم به نام نیوشا را باور نکردم تا اینکه بالاخره مطمئن شدم. روز حادثه برادرم را به بهانه کار از خانه بیرون کشیدم و با ضربات چاقو کشتم و جسدش را دفن کردم.

ماموران به محلی که متهم گفته بود، رفتند و جسد را پیدا کردند. در حالیکه تحقیقات در این خصوص ادامه داشت ماموران متوجه شدند قتل دیگری نیز در میان است. همسر متهم به پلیس اطلاع داد در روز گم شدن برادرشوهرش، همسرش نیوشا را هم از خانه بیرون برده و مدعی شده او را به افغانستان فرستاده اما فکر می‌کند شوهرش دروغ گفته است.

وقتی متهم در این خصوص مورد بازجویی قرار گرفت قتل دخترش را هم قبول کرد و گفت: به خاطر آبروریزی که اتفاق افتاده بود مجبور بودم دخترم را از بین ببرم. او را به بهانه خرید لباس از خانه بیرون بردم.

متهم گفت: در یک فرصت مناسب او را با ضربات چاقو کشتم و در سوراخی که در زمین حفر شده بود دفن کردم.

پلیس نتوانست همه جسد دختر نوجوان را پیدا کند اما بقایای جنازه را پیدا کرد. به این ترتیب پرونده پس از تکمیل به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

این در حالیست که اولیای دم هر دو مقتول نسبت به متهم اعلام گذشت کرده‌اند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار