قتل| قتل دختر| قتل خواهر

قتل ناموسی در کرج! | خواهرم آبروی ما را برده بود! | حقایق وحشتناک پرونده قتل و آتش زدن دختر جوان

راز قتل دختر جوان در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی البرز فاش شد.

قتل ناموسی در کرج! | خواهرم آبروی ما را برده بود! | حقایق وحشتناک پرونده قتل و آتش زدن دختر جوان

قتل عمل شنیعی است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگان قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید.

راز قتل دختر جوان در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی البرز فاش شد.

به گزارش جام جم، مرداد امسال مرد چوپانی در حوالی شهر چهارباغ استان البرز با دیدن جسد سوخته‌ای، وحشتزده با پلیس تماس گرفت و ماجرای کشف جسد را به ماموران گزارش کرد. در ادامه تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل کشف جسد حاضر شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مقتول دختر جوانی است که قاتل بعد از خفه کردن او، جسدش را به آتش کشیده است. چند روزی از قتل می‌گذشت، به همین خاطر پرونده افراد ناپدیدشده در این شهر را بررسی کردند.

یکی از پرونده‌ها مربوط به ناپدید شدن دختر تبعه افغان بود که خانواده‌اش ناپدید شدن او را گزارش کرده بودند. آن‌طور که خانواده‌اش اعلام کرده‌بودند، دختر جوان به نام نسیبه، اوایل مرداد برای خرید از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته بود. با طولانی شدن غیبتش، شکایتی را در کلانتری محل مطرح کرده بودند. خانواده نسیبه در پزشکی‌قانونی و کردند هویت دخترشان را شناسایی کنند. با افشای هویت مقتول، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان با تحقیقات محلی دریافتند نسیبه و برادرش با هم اختلاف و درگیری داشته‌اند.

ماموران سراغ برادر مقتول رفتند اما پسر جوان به نام نعمت، همزمان با کشف جسد ناپدید شده بود که ردزنی‌ها نشان داد او به افغانستان گریخته است. موضوع به پلیس اینترپل اعلام شد و با همکاری ریش‌سفیدان طایفه‌شان، نعمت در افغانستان شناسایی و در تحقیقات مدعی شد؛ مدتی بود به رفتار خواهرم شک کرده بودم و چند بار از او خواستم رفتارش را درست کند اما گوش نمی‌کرد و آبروی ما را در محله برده بود. برای حفظ آبروی‌مان تصمیم به قتل او گرفتم. یک روز او را به بهانه گردش به حاشیه شهر بردم و خفه کردم. بعد هم جسدش را به آتش کشیدم.

همزمان با رازگشایی از این جنایت، خانواده دختر جوان از خون او گذشته و پسرشان را بخشیدند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار