قتل| قتل زن| قتل شوهر

قتل فجیع یک زن به دست شوهر بدبینش | مقتول خیانت می کرد؟!

مردی که همسر خود را به بهانه رفتار مشکوکش کشته بود دستگیر شد.

قتل فجیع یک زن به دست شوهر بدبینش | مقتول خیانت می کرد؟!

قتل عمل شنیعی است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند که این عمل می تواند به صورت عمد، شبه عمد یا غیر عمد باشد. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده و روزانه چندین و چند خبر در صفحه حوادث روزانمه ها و سایتها منتشر می شود. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگان قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید.

مردی که همسر خود را به خاطر مشکوک شدن به رفتار کشته بود و تصمیم به قتل دوم را داشت دستگیر شد،‌اما دومین هدف او نیز در وضعیت بحرانی به‌سرمی‌برد و ممکن است جان خود را از دست بدهد.

به گزارش سایت جنایی،‌ زن هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از قتل زن برادر خود خبر داد و گفت: برادرم امروز ساعت 9 و نیم به من زنگ زد و گفت همسر خود را کشته است و الان سراغ مردی می‌رود که دلیل این قتل بوده است،‌بعد از آن هم خود را می‌خواد به پلیس معرفی کند.

در پی این تماس ماموران کلانتری 104 عباس آباد که در جریان موضوع قرار گرفته بودند به آدرسی که زن تماس گیرنده در مرکز فوریتهای پلیسی 110 داده بود رفتند. ماموران به واحدی در طبقه دوم آپارتمان که محلی بود که آدرسش را داشتند وارد شدند و در اتاق خواب با جسد زنی روبرو شدند که با 10 ضربه چاقو به قتل رسیده بود.همین دلیلی شد تا ماموران کلانتری که در محل حضور یافته بودند محمد جواد شفیعی، بازپرس پنجم دادسرای امور جنایی تهران که وظیفه کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت در جریان قرار دهند. پس از آن به دستور بازپرس شفیعی تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، ماموران تشخیص هویت و کارشناسان پزشکی قانونی راهی بیمارستان شدند تا تحقیقات ابتدایی را آغاز کنند.

در معاینات متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد حدود دو تا سه ساعت از قتل زن جوان گذشته است،‌ تحقیقات در محل کشف جسد در جریان بود که گزارش رسید ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از درگیری خونین مطلع شده‌اند که فرد گردنش زخمی شده است و بعد از آن به بیمارستان انتقال یافته است اما حالش به شدت وخیم است و به خاطر صدمات وارد به اعضای حیاتی در وضعیتی بحرانی به سر می‌برد.

این در حالی بود که متهم پرونده ساعاتی بعد توسط پلیس بازداشت شد.

متهم در بازجویی ها اولیه به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت قصد داشته بعد از کشتن مردی که با همسرش رابطه داشته خود را به پلیس معرفی کند.

تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار