سرقت| سرقت پول| سرقت خودرو

دختر جوان شاه‌دزد تهران شد | لیدا و باندش 60 میلیارد سرقت کردند!

اعضای شبکه حرفه‌ای سرقت با هدایت یک زن 60 میلیارد تومان دزدی کردند.

دختر جوان شاه‌دزد تهران شد | لیدا و باندش 60 میلیارد سرقت کردند!

خبرملت: مردانی که با سرکردگی یک زن باند سرقت تشکیل داده و ده‌ها میلیارد تومان از اموال مردم را سرقت کرده‌اند، محاکمه می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهمان علاوه بر سرقت از خانه‌ها با برخوردهای خشن موبایل‌قاپی هم می‌کردند.

اولین شکایت از سوی یک زن ثروتمند به ماموران داده شد. او به پلیس گفت: من برای دو ساعت از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتم متوجه شدم طلاهایم که میلیاردها تومان ارزش داشت سرقت شده است.

چند روز بعد پلیس با گزارش جدیدی روبه‌رو شد. مرد طلافروشی به ماموران گفت گاوصندوقش را خالی کرده و 18 میلیارد تومان هم پول نقد از او سرقت کرده‌اند.

پلیس به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداخت و متوجه شد سارقان چند نفر هستند و به صورت باندی دزدی می‌کنند. ماموران همچنین متوجه شدند با سرقت‌های سریالی روبه‌رو هستند. به این ترتیب گشت‌های نامحسوس محل‌هایی را که ممکن بود هدف سرقت قرار گیرند تحت  نظر گرفتند تا اینکه چند روز بعد پلیس یک موبایل‌قاپ را دستگیر کرد و مشخص شد جوان موبایل‌قاپ عضو همان باندی است که خانه‌های مردم را خالی می‌کنند. ماموران با همکاری سارق دستگیرشده دیگر سارقان را دستگیر کردند و مشخص شد سرکرده باند یک زن جوان به نام لیداست. همچنین مشخص شد متهمان از شهروندان زیادی موبایل‌قاپی هم کرده‌اند. به این ترتیب تک به تک متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان داد متهمان تاکنون 60 میلیارد تومان سرقت کرده‌اند.

یکی از اعضای باند گفت: لیدا به ما می‌گفت طلاها را از کجا بدزدیم و بعد خودش با همکاری یکی دیگر از اعضای باند آن را می‌فروخت و پول را بین ما تقسیم می‌کرد.

به این ترتیب برای پنج عضو این شبکه به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه و گروهی در شب، مشارکت در شروع سرقت و تخریب در منازل، شروع به سرقت با سلاح سرد و تهدید و قدرت‌نمایی با قمه و ضرب و جرح عمدی، مشارکت در سرقت مقرون به آزار کیفرخواست صادر و پرونده‌شان برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا آنها به زودی از خود دفاع کنند. این در حالی است که تعدادی از مالباختگان که تلفن همراه‌شان به سرقت رفته بود اعلام گذشت کرده‌اند. متهمان به زودی پای میز محاکمه می‌روند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار