به شکرانه شفای فرزند کلاهبرداری کردند؛ مادر و پسر با فریب 13 نفر میلیاردی به جیب زدند

بنا بر اعلام رئیس پلیس آگاهی استان فارس مادر و پسر کلاهبردار و کشف 29 میلیارد و 570 میلیون ریال کلاهبرداری با وعده فروش خودرو به قیمت کارخانه در شیراز دستگیر شدند.

به شکرانه شفای فرزند کلاهبرداری کردند؛ مادر و پسر با فریب 13 نفر میلیاردی به جیب زدند

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به این پلیس و ارائه شکوائیه مدعی شدند با فردی آشنا شده اند که خود را شخصی خیر معرفی و عنوان کرده به شکرانه شفای فرزندش قصد دارد تعدادی خودرو به قیمت کارخانه واگذار کند و در این خصوص مقادیری پول از آنها دریافت و دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسایت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: با انجام تحقیقات پلیسی ، در این راستا 2 متهم ( مادر و پسر) شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به جرم ارتکابی اقرار و روانه زندان شدند، افزود: در بررسی های لازم مشخص شد این افراد از 13 نفر مبلغ 29 میلیارد و 570 میلیون ریال کلاهبرداری کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس به شهروندان توصیه کرد: به وعده و وعیدهای پوشالی و دور از ذهن توجه نکرده و چنانچه قصد خرید هر گونه وسیله ای را دارند با تحقیق و حساسیت ویژه از مراکز قانونی و رسمی اقدام نمایند.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار