قیمت طلا | قیمت طلا امروز | جزئیات قیمت طلا | قیمت طلا امروز چند شد؟

قیمت طلا امروز چهارشنبه 21 دی ماه 1401 | جزئیات آخرین تغییرات قیمت طلا

قیمت طلا امروز چهارشنبه 21 دی ماه 1401 را در سایت خبر ملت بخوانید.

قیمت طلا امروز چهارشنبه 21 دی ماه 1401 | جزئیات آخرین تغییرات قیمت طلا

قیمت طلا روزهای پر افت و خیزی دارد. قیمت طلا افزایش زیادی داشت .دلیل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه نوسان نرخ ارز می باشد چون تقاضا در بازار روال عادی دارد و انس جهانی طلا هم تغییر خاصی نداشته است. طی روزهای اخیر بازار طلا با موجی از افزایش قیمت‌ها روبرو بوده و قیمت طلا و سکه به شدت رشد کرده است. این روند چشم‌اندازی از سودآوری را برای سرمایه‌های خرد و پول‌های سرگردان ترسیم کرده و مردم را به سمت بازار طلا و سکه کشانده است.

قیمت طلا امروز چهارشنبه 21 دی 1401

هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۳۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۸۸۵,۷۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۱۷۱,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا با افزایش ۰.۳۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۸۸۰ معامله شد.

قیمت طلاسکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۲۰۰۰ تومان کاهش، ۲۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.نیم سکه با کاهش ۰.۵۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۲,۰۸۰,۰۰۰ تومان معامله شد.ربع سکه در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۸,۱۵۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۴۵۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۸۷۹,۷۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هفتاد و نه هزار و هفتصد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۳۱ درصدی به ۱,۸۸۵,۷۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هشتاد و پنج هزار و هفتصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۸,۱۴۶,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد و چهل و شش هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۳ درصدی به ۸,۱۷۱,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد و هفتاد و یک هزار) تومان رسید

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۷۴ (یک هزار و هشتصد و هفتاد و چهار ) رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۳۴ درصدی به ۱,۸۸۰ (یک هزار و هشتصد و هشتاد ) رسید.

منبع: اقتصاد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار