قیمت طلا

قیمت طلا و سکه کاهشی شد | دلار چند شد؟

بازار ارز تهران دیروز پنجشنبه 10 شهریور ماه شاهد عقبگرد قیمت دلار بود.

قیمت طلا و سکه کاهشی شد | دلار چند شد؟

قیمت سکه و طلا در بازار امروز اعلام شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز چقدر است؟ قیمت سکه و طلا در بازار امروز دستخوش تغییراتی شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز نرخ جدیدی امروز به ثبت رساند که در ادامه این گزارش قیمت سکه و طلا در بازار امروز را بخوانید.

قیمت طلا

بازار ارز تهران دیروز پنجشنبه 10 شهریور ماه شاهد عقبگرد قیمت دلار بود .هر برگ اسکناس آمریکایی  که عصر دیروز با افزایش 250 تومانی در محدوده 29 هزار و 970 تومان قرار گرفته بود ؛ صبح امروز در محدوده 29 هزار و 850 تومان روانه بازار شد که نسبت به روز قبل تقریبا 120 تومان کاهش را نشان می دهد .

قیمت دلار اصلاح شد 

در ادامه معاملات نقدی امروز  نرخ دلار بار دیگر پایین آمد و  محدوده حساس 29 هزار و 800 تومان را از دست داد. نرخ دلار امروز 29 هزار و 780 تومان بود. این قیمت در مقایسه با روز گذشته 190 تومان کاهش پیدا کرده بود .

هرات دوباره نرخ نرخ دلار را اعلام نکرد 

هرات امروز  برای دومین روز  متوالی تعطیل بودو قیمت جدیدی از اسکناس آمریکایی در بازار هرات اعلام نشد.

طالبان «۳۱ ماه اوت»، را به مناسبت خروج کامل نیروهای آمریکایی از افغانستان در سال گذشته تعطیل رسمی اعلام کرد.

قیمت طلا

افت 200 تومانی نرخ دلار در سلیمانیه 

سلیمانیه امروز کانال 30 هزار تومان را حفظ کرد و نرخ دلار بالای کانال مذکور معامله شد. با این حال بازار سلیمانیه مانند تهران افت 200 تومانی را ثبت کرد . قیمت دلار در بازار سلیمانیه امروز 30 هزار و 80 تومان معامله شد.  

مرز حساس نرخ درهم از دست رفت

قیمت درهم نیز امروز مرز حساس 8 هزار و 200 تومان را  از دست داد. نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز 8 هزار و 190 تومان بود که نسبت به روز چهارشنبه 60 تومان افت کرده بود . 

احتیاط برجامی معامله گران ارزی 

بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران حکایت از احتیاط برجامی معامله گران ارزی دارد . معامله گران بین اخبار ضد و نقیض سر در گم شده اند  و در شرایط فعلی ترجیح می دهند  که بی گدار به آب نزنند . 

 رسانه آمریکایی آکسیوس عصر چهارشنبه به وقت محلی در گزارشی نوشت که بر اساس پیش نویس توافقی طرف‌های برجام تنها بعد از تکمیل اجرای هر گام به اجرای مرحله بعدی خواهند رفت. 

در این گزارش آمده است که انتظار می‌رود مرحله سوم که مرحله باز اجرا است،  چهار ماه بعد از امضای برجام به وقوع بپیوندد. در این مرحله آمریکا همه تحریم‌های ثانویه علیه ایران را رفع خواهد کرد و اقدامات دیگری از جمله تعامل با بخش خصوصی در خصوص نحوه انجام تجارت با ایران را در دستور کار قرار خواهد داد.

آکسیوس همچنین نوشت که انتظار می‌رود تهران نیز در این مرحله تمام محدودیت‌های برجامی علیه برنامه هسته‌ای خود را به پایان برساند و نظام بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را در تاسیسات خود از سر گیرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار