قیمت طلا | قیمت طلا امروز | قیمت طلا امروز چند شد؟

قیمت طلا امروز چهارشنبه 14 دی ماه 1401 | جزئیات آخرین تغییرات قیمت طلا

قیمت طلا امروز چهارشنبه 14 دی ماه 1401 را در سایت خبر ملت بخوانید.

قیمت طلا امروز چهارشنبه 14 دی ماه 1401 | جزئیات آخرین تغییرات قیمت طلا

قیمت طلا روزهای پر افت و خیزی دارد. قیمت طلا افزایش زیادی داشت .دلیل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه نوسان نرخ ارز می باشد چون تقاضا در بازار روال عادی دارد و انس جهانی طلا هم تغییر خاصی نداشته است. طی روزهای اخیر بازار طلا با موجی از افزایش قیمت‌ها روبرو بوده و قیمت طلا و سکه به شدت رشد کرده است. این روند چشم‌اندازی از سودآوری را برای سرمایه‌های خرد و پول‌های سرگردان ترسیم کرده و مردم را به سمت بازار طلا و سکه کشانده است.

قیمت طلا امروز چهارشنبه 14 دی 1401

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۴۱۰۰ تومان افزایش، ۱,۸۱۰,۲۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۷۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۸۳۷,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۴.۳ افزایش، ۱,۸۶۱ نرخ گذاری شد.

قیمت طلاسکه امامی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.نیم سکه با کاهش ۰.۸۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.ربع سکه در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰۰ تومان کاهش، ۸,۶۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۷۹۶,۱۰۰ (یک میلیون و هفتصد و نود و شش هزار و یکصد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۰۴ ژانویه ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۷۷ درصدی به ۱,۸۱۰,۲۰۰ (یک میلیون و هشتصد و ده هزار و دویست ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۷,۷۷۶,۰۰۰ (هفت میلیون و هفتصد و هفتاد و شش هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۰۴ ژانویه ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۷۷ درصدی به ۷,۸۳۷,۰۰۰ (هفت میلیون و هشتصد و سی و هفت هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۳۷ (یک هزار و هشتصد و سی و هفت ) رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۰۴ ژانویه ۲۰۲۳ - با رشد ۱.۳ درصدی به ۱,۸۶۱ (یک هزار و هشتصد و شصت و یک ) رسید.

منبع: اقتصاد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار