کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو محروم شد | شوک وحشتناک رونالدو به النصر عربستان

النصر تا زمانی که مشکل محرومیت خود را حل نکند نمی‌تواند از رونالدو استفاده کند.

کریستیانو رونالدو محروم شد | شوک وحشتناک رونالدو به النصر عربستان

کریستیانو رونالدو از پر درآمد ترین بازیکنان فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو سابقه بازی در رئال مادرید را دارد. کریستیانو رونالدو بیشترین فالور در اینستاگرام را دارد. کریستیانو رونالدو با جورجینا نامزد کرده است و به زودی ازدواج می کنند. کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست.

کریستیانو رونالدو

النصر عربستان امروز در شرایطی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ عربستان میزبان الطایی خواهد بود که ساعاتی قبل خبری مبنی بر محرومیت دو جلسه‌ای کریستیانو رونالدو منتشر شد تا مشخص شود در صورت بخشیده نشدن این جریمه، این بازیکن نمی‌تواند زردپوشان عربستانی را در دو بازی آینده مقابل الطایی و الاهلی همراهی کند.

اما این تنها مانع پیش روی النصر برای استفاده از رونالدو نیست و این باشگاه پس از پرداخت حق‌الزحمه جولیانو دی پائولا، بازیکن برزیلی سابق و روی ویتوریا، مربی پرتغالی سابق خود و همچنین پرداخت حقوق بازیکنان و عوامل باشگاه، شرایط لازم برای دریافت گواهی صلاحیت مالی برای ثبت قرارداد بازیکن را دریافت خواهد کرد؛ بنابراین النصر تا زمانی که تاییدیه پرداخت حقوق بازیکن برزیلی سابق خود را از فیفا دریافت نکند، از ثبت قرارداد بازیکن جدید محروم خواهد بود و نمی‌تواند از کریستیانو رونالدو در ترکیب خود استفاده کند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار