کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | نامزد کریستیانو رونالدو

جمعیت میلیونی در مراسم معارفه کریستیانو رونالدو | جورجینا نامزد رونالدو اشک ذوق ریخت

مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مرسول پارک برگزار شد و به این ترتیب ستاره پرتغالی کار خود را به طور رسمی در جمع النصری ها آغاز کرد.

جمعیت میلیونی در مراسم معارفه کریستیانو رونالدو | جورجینا نامزد رونالدو اشک ذوق ریخت

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار فوتبال است. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا در کارنامه ورزشی خود دارد. کریستیانو رونالدو در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۷۸۰ گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است.کریستیانو رونالدو با بیش از ۱۱۰ گل ملی، عنوان برترین گلزن ملی پرتغال را نیز در اختیار دارد. 

کریستیانو رونالدو شب گذشته به همراه نامزد و فرزندان خود راهی شهر ریاض عربستان شد تا برای مراسم معارفه در این باشگاه آماده شود. اکنون کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش یعنی جورجینا رودریگز و فرزندانش یعنی جونیور، اوا، ماتئو و آلانا مارتینا راهی ورزشگاه مرسول پارک شدند و در مراسم معارفه شرکت کردند.

کریستیانو رونالدو

رونالدو مقابل هواداران تیم عربستانی گفت:" خوشحالم اینجا هستم. استقبال خوبی از من شد. خانواده‌ام از استقبال راضی هستند. به شما قول می دهم بیشترین تلاشم را بکنم. می خواهم به عربستان سعودی در توسعه فوتبال و سایر مسائل مربوط به جوانان کمک کنم. می دانم که عربستان یک لیگ رقابتی دارد و می خواهم مردم و هواداران را خوشحال کنم."

کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی در ادامه افزود:" من و خانواده‌ام می خواهیم از شما تشکر کنیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد."

کریستیانو رونالدو

به این ترتیب معارفه رونالدو در النصر عربستان برگزار شد و اکنون باید منتظر اولین بازی او در این تیم باشیم. النصر در این فصل به دنبال قهرمانی در لیگ عربستان است و در فصل آینده نگاهی به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار