همبازی مسی|کریستیانو رونالدو

امباپه یادش رفت همبازی مسی است

کریستیانو رونالدو بعد از حذف تلخ پرتغال از جام جهانی با حمایت گسترده‌ای از سوی فوتبالیست‌ها مواجه شده است. کیلیان امباپه یکی از این ستاره‌ها بود.

امباپه یادش رفت همبازی مسی است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از حذف تیم ملی کشورش مقابل مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی پیامی احساسی منتشر کرد و خطاب به هوادارانش گفت:" من جنگیدم. برای این رویا سخت جنگیدم".

شماره 7 پرتغال بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به تنهایی به سمت رختکن ورزشگاه رفت و در تونل نتوانست جلوی خودش را بگیرد و زیر گریه زد. گریه‌های تلخ او درحالیکه دوربین‌ها تعقیبش می‌کردند به شدت خبرساز شد. تصویر او در حال گریه کردن در تونل ورزشگاه یکی از تاریخی‌ترین تصاویر این جام جهانی خواهد بود.

کریستیانو بعد از پشت سر گذاشتن یکی از دشوارترین لحظات دوران فوتبالی خود تصمیم گرفت برای ارتباط با هوادارانش از اینستاگرام استفاده کند. پیامی که در سراسر دنیا به شدت مورد استقبال قرار گرفت و عده زیادی از ستاره‌های فوتبال و رشته‌های دیگر ورزشی از جمله پله و لبرون جیمز به این پست اینستاگرامی او واکنش نشان دادند. یکی دیگر از ستاره‌های بزرگی که به این پیام رونالدو واکنش نشان داد کیلیان امباپه بود.

پست اینستاگرامی خبرساز کریستیانو رونالدو

در دنیای فوتبال کمتر کسی است که نداند امباپه از دوران کودکی شیفته کریس رونالدو بوده است. تا جایی که او در دوران نوجوانی دیوارهای اتاقش را با پوسترهای ستاره بزرگ پرتغالی پوشانده بود. شماره 10 فرانسه در واکنش به پست اینستاگرامی رونالدو از سه شکلک استفاده کرد: تاج پادشاهی، دستهایی به نشانه تشکر و تصویر یک بز برای اشاره به عنوان GOAT؛ بزرگترین فوتبالیست تمام ادوار.

 

واکنش کیلیان امباپه به پست رونالدو با سه شکلک

جنجال بعد از واکنش امباپه به پست رونالدو

پست اینستاگرامی رونالدو در دنیا سر و صدای زیادی به پا کرد. توجه به پست کریستیانو کافی است به آمار 19 میلیون لایک و نزدیک به یک میلیون نظر در زیر آن توجه کرد.

اما در ساعت‌های گذشته واکنش امباپه به رونالدو هم جنجالی شده است. بعضی کاربران می‌گویند امباپه فراموش کرده در پاری سن ژرمن با مسی همبازی است. کاربران دیگری می‌گویند مسی از این حرکت کیلیان خوشش نخواهد آمد.

از سوی دیگر واکنش امباپه به رونالدو با تمجیدهای زیادی هم مواجه شده است. کامنت او که تنها از سه شکلک تشکیل شده تا این لحظه نزدیک به یک میلیون لایک خورده و هفده هزار و هشتصد نفر درباره‌اش اظهارنظر کرده‌اند.

از دیگر واکنش‌های خبرساز به پست رونالدو می‌توان به اظهارنظر پله اشاره کرد که خطاب به کریس نوشت:" به خاطر همه لبخندهایی که بر لب ما آوردی ممنونم دوست من". لبرون جیمز و وینیسیوس جونیور هم از دیگر ستاره‌هایی بودند که از رونالدو حمایت کرده و بازخوردهای زیادی دریافت کردند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار