قیمت گوشی| قیمت گوشی سامسونگ| قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی امروز 10 آبان گران شد | افزایش شدید قیمت گوشی های آیفون

قیمت برخی از گوشی های آیفون در بازار با افزایش قابل توجهی همراه شد.

قیمت گوشی امروز 10 آبان گران شد | افزایش شدید قیمت گوشی های آیفون

قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها گران تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشی را بخوانید.

قیمت برخی از گوشی های آیفون در بازار با افزایش قابل توجهی همراه شد. به طور کلی امروز پنجشنبه 10 آبان، روند قیمت گوشی افزایشی بوده است.

در برند پرطرفدار اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس در همان سطح ۶۵ میلیون تومان باقی ماند. مدل آیفون ۱۴ پرومکس افزایش تقریبا ۷۰۰ هزار تومانی یافت و به سطح ۶۴ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان رسید قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی نیز با افزایش اندکی به سطح ۳۶ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، مدل S22ultra، در همان سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و  مدل S23ultra نیز در همان سطح ۴۷ میلیون تومان باقی ماندند. در گروه اقتصادی، قیمت مدل A54 و A34 بدون تغییر ، به ترتیب در همان سطح ۱۲ میلیون و ۸۵ هزار تومان و ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ثابت ماندند.

در گروه شیائومی نیز مدل xiaomi Mi11 ultra و مدل redmi note12 pro، به ترتیب در سطح ۳۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان بدون تغییر باقی ماندند.

در گروه ناتیگفون تغییرات جزئی دیده شد و قیمت مدل ناتیگفون 1، با کاهش اندکی به سطح ۱۶ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و مدل ناتیگفون 2، به سطح ۳۲ میلیون و ۲۳۳ هزار  تومان رسیدند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار