قیمت گوشی| قیمت گوشی موبایل| قیمت گوشی آیفون

قیمت گوشی در اولین روز پاییز | قیمت کدام گوشی‌ها گران شد؟

تازه ترین قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون را اینجا بخوانید.

قیمت گوشی در اولین روز پاییز | قیمت کدام گوشی‌ها گران شد؟

خبرملت: قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها گران تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشی را از خبرملت بخوانید.

امروز شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل، از ثبات نسبی برخوردار بود.

قیمت گوشی آیفون امروز

در گروه اپل، مدل آیفون ۱۳ معمولی، با افزایش اندکی به سطح ۳۷ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان رسید. قیمت آیفون۱۳ پرومکس نیز در همان سطح ۶۹ میلیون تومان باقی ماند. اما مدل آیفون ۱۴ پرومکس باز هم با افزایش ۱ میلیون تومانی مواجه شد و به سطح ۶۲ میلیون تومان، رسید.

قیمت گوشی سامسونگ امروز

در گروه سامسونگ، قیمت گوشی S۲۲ ultra در همان سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، مدل S۲۳ ultra، در سطح ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان متوقف شدند. در سری اقتصادی این گروه، قیمت A۵۴، با اندکی کاهش به سطح ۱۳ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان رسید و مدل A۳۴ نیز با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بدون تغییر باقی ماند.

موبایل امروز چند؟

قیمت گوشی شیائومی امروز

در گروه شیائومی، قیمت گوشی مدل Mi ۱۱ ultra بدون تغییر، در همان سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان باقی ماند. اما مدل Redmi Note ۱۲ pro باز هم کاهش قیمت داشت و به سطح ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید.

قیمت گوشی ناتینگفون

در گروه ناتینگفون، قیمت مدل Nothing phone ۱ با افزایش ناچیزی به سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان رسید. اما قیمت مدل Nothing phone ۲ حدود ۳۹ میلیون تومان، همچنان ثابت باقی ماند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار