قیمت گوشی| قیمت گوشی سامسونگ| قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی در ماه آبان ریخت | قیمت گوشی های پرفروش بازار چند؟

قیمت گوشی موبایل در هفته دوم آبان ماه دستخوش تغییر شد.

قیمت گوشی در ماه آبان ریخت | قیمت گوشی های پرفروش بازار چند؟

قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها گران تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشی را بخوانید.

امروز سه‌شنبه 9 آبان ۱۴۰۲، نوسان کاهشی در قیمت گوشی موبایل رخ داد. بر این اساس قیمت برخی از گوشی ها با کاهش مواجه شد، هر چند برخی از موبایل ها نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.

بر اساس گزارشی که تجارت نیوز منتشر کرده، در گروه اپل، قیمت گوشی مدل آیفون ۱۳ پرومکس و آیفون۱۴ پرومکس با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی ، به ترتیب به سطح ۶۵ میلیون تومان و ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیدند. اما مدل آیفون ۱۳ معمولی بدون تغییر در همان  سطح ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماند.

در گروه سامسونگ، قیمت مدل S22 ultra با۴۳ میلیون و ۷۸۰هزار تومان همچنان ثابت ماند اما مدل S23 ultra با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به سطح ۴۷ میلیون  تومان رسید. در گروه اقتصادی، مدل A54 و A34 با افزایش قیمت اندکی، به ترتیب به سطح ۱۲ میلیون و ۸۵ هزار تومان و ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیدند.

در گروه شیائومی، مدل Redmi Note12pro با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی  به سطح ۱۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید اما مدل Xiaomi Mi11 ultra در همان سطح ۳۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان باقی ماند.

در گروه ناتینگفون، قیمت‌ها کاهش یافت بر این اساس مدل ناتینگفون1 با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به سطح ۱۶ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان و مدل ناتینگفون 2 با کاهش ۶ میلیون تومانی به سطح ۳۳ میلیون تومان رسیدند .

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار