قیمت گوشت قرمز| قیمت گوشت قرمز امروز| قیمت گوشت قرمز آبان

قیمت گوشت قرمز له شد! | کاهش شدید قیمت گوشت قرمز در آبان 1402

آرشیو قیمت پنج ماه گذشته محصولات پروتئینی نشان می‌دهد از خردادماه تاکنون قیمت گوشت قرمز به شدت افزایش یافته است.

قیمت گوشت قرمز له شد! | کاهش شدید قیمت گوشت قرمز در آبان 1402

قیمت گوشت قرمز سال گذشته با رشدی باورنکردنی همراه شد و این روند تا تابستان امسال ادامه داشت. دولت سعی کرده با وارد کردن گوشت قرمز از کشورهای خارجی باعث کاهش قیمت گوشت قرمز داخلی شود.تحلیلگران اقتصادی می‌گویند برای کاهش قیمت گوشت قرمز ابتدا باید قیمت دام کاهش پیدا کند و البته عرضه هم به مقدار کافی صورت بگیرد. در هفته های اخیر قیمت مرغ کاهش پیدا کرده و مردم امیدوارند که قیمت گوشت قرمز نیز ارزان شود. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشت قرمز را در ادامه از خبرملت می‌خوانید

رییس شورای تامین دام کشور از کاهش قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار تهران خبر داد و گفت که در هفته جاری مجدد شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز خواهیم بود.

منصور پوریان در گفت‌وگو ایرنا درباره وضعیت قیمت بازار دام و گوشت قرمز افزود: اکنون قیمت هر کیلوگرم دام زنده گوسفندی و گوساله نقدی در بازار بین ۱۶۸ تا ۱۷۵ هزار تومان است و قیمت دام زنده مدت‌دار چکی بین ۱۹۰ تا بیش از ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این مقام صنفی با بیان اینکه روزانه بین ۲۳۰ تا ۲۵۰ تن گوشت از محل واردات تامین می شود، اظهار داشت: براساس نرخ دام زنده، قیمت هر کیلوگرم لاشه گوسفندی تولید داخل با نرخ ۴۱۰ هزار تومان، لاشه وارداتی ۲۶۰ هزار تومان و گوشت گوساله در فروشگاه‌های زنجیره ای با نرخ ۲۶۵ هزار تومان به فروش می رسد.

وی تصریح‌کرد: با وجود نوساناتی که چندی پیش در بازار گوشت قرمز به لحاظ وزنی و قیمتی داشتیم، با مدیریت خوب دولت، گوشت گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل واردات در حال تامین است، به‌طوری که این محصول در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به وفور عرضه می‌شود.

به گفته پوریان، استمرار در تامین گوشت قرمز از محل واردات و تولید داخلی باعث شده که شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم تا جایی که به نرخ‌های منطقی برسیم.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار