قیمت گوشت قرمز| قیمت گوشت قرمز امروز| قیمت گوشت قرمز آبان 1402

قیمت گوشت قرمز ۴۰ هزار تومان ریخت | ریزش شدید قیمت گوشت قرمز در راه است؟

در حالی که وعده داده شده بود که تا نیمه آبان ماه قیمت گوشت قرمز به نرخ سال قبل در چنین روزهایی برگردد، تا کنون قیمت گوشت با کاهوش حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تومانی مواجه شده و احتمالا این کاهش قیمت ادامه داشته باشد.

قیمت گوشت قرمز ۴۰ هزار تومان ریخت | ریزش شدید قیمت گوشت قرمز در راه است؟

قیمت گوشت قرمز در طول یک سال گذشته به شدت افزایش پیدا کرده و دولت به دنبال کاهش قیمت انواع گوشت است. قیمت گوشت قرمز در ایران در مقایسه با قیمت متوسط جهانی بالاتر است و برخی رسانه ها نوشته اند که قیمت گوشت در ایران چند برابر قیمت گوشت در برخی کشورهاست. تحلیلگران اقتصادی می‌گویند برای کاهش قیمت گوشت قرمز ابتدا باید قیمت دام کاهش پیدا کند. در روزهای اخیر قیمت مرغ کاهش پیدا کرده و مردم امیدوارند که قیمت گوشت قرمز نیز ارزان شود. تازه ترین خبرها درباره قیمت گوشت قرمز را در ادامه می‌خوانید.

در حالی که وعده داده شده بود که تا نیمه آبان ماه قیمت گوشت قرمز به نرخ سال قبل در چنین روزهایی برگردد، تا کنون قیمت گوشت با کاهوش حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تومانی مواجه شده و احتمالا این کاهش قیمت ادامه داشته باشد. آیا قرار است شاهد یک ریزش شدید در قیمت گوشت قرمز باشیم؟

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: با توجه به تامین گسترده واردات دام و گوشت، روند کاهش قیمت ادامه دارد.

منصور پوریان، رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به حجم واردات گوشت گرم گوساله و گوسفندی و عرضه در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار، بازار در ثبات به سر می برد.

او قیمت هر کیلو دام سبک و سنگین را ۱۷۰ تا ۱۹۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: بر این اساس نرخ منطقی هر کیلو لاشه ۴۰۰ تا ۴۱۰ هزار تومان است.

پوریان از کاهش ۳۰ تا ۴۰ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: با اضافه شدن تامین گوشت در سبد مصرفی خانوار شاهد قیمت واقعی لاشه و دام خواهیم بود. با توجه به تامین گسترده واردات، روند کاهش قیمت ادامه دارد. بنابر برنامه ریزی صورت گرفته با تولید قراردادی گوساله و گوسفند و دادن امکان و فضا برای پروار، شاهد ثبات بازار خواهیم بود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار