قیمت گوشی| قیمت گوشی سامسونگ| قیمت گوشی امروز

قیمت گوشی در هفته اول آبان چند؟ | جدیدترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ، آیفون، شیائومی و ناتینگفون

قیمت گوشی موبایل در هفته اول آبان ماه اعلام شد.

قیمت گوشی در هفته اول آبان چند؟ | جدیدترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ، آیفون، شیائومی و ناتینگفون

قیمت گوشی طی سال های اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت گوشی آیفون به نسبت سایر گوشی ها گران تر است. در روزهای گذشته علیرغم کاهش قیمت گوشی، بازار دچار رکود شده و مشتری نیست. کارشناسان دلایل مختلفی را برای رکود بازار موبایل علیرغم کاهش قیمت گوشی عنوان کرده اند که یکی از این دلیل ها خرابی بازار است. تازه ترین خبر درباره قیمت گوشی را بخوانید.

امروز چهارشنبه 3 آبان ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل بدون تغییر ماند.

در گروه اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس در همان سطح ۶۵ میلیون تومان باقی ماند . قیمت آیفون ۱۴ پرومکس افزایش ۱ میلیون تومانی یافت و به سطح ۶۳ میلیون تومان رسید و آیفون ۱۳ با افزایش  ۲۰۰ هزار  تومانی به سطح ۳۷ میلیون تومان رسید.

در گروه سامسونگ، مدل S22 ultra و S23 ultra بدون تغییر، به ترتیب در سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و ۴۷ هزار و ۸۴۹ هزار تومان باقی ماندند. در گروه اقتصادی این برند نیز قیمتها ثابت ماند بر این اساس قیمت  A54 در همان  سطح ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و مدل A34 نیز در سطح ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان باقی ماندند.

در گروه شیائومی، مدل Redmi Note12 pro در همان سطح ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و مدل Xiaomi Mi 11 ultra نیز  در همان سطح ۳۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان متوقف شدند.

در گروه ناتینگفون، مدل ناتینگفون 1 و ناتینگفون 2 بدون تغییر قیمت، همچنان به ترتیب در سطح ۱۶ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان و ۳۹ میلیون تومان ثابت ماندند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار