دلار ارزان بخرید

با پایین آمدن قیمت طلا و سکه، دلار هم ارزان شد و به به ۴۹,۴۵۰ (چهل و نه هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید که کاهش ۱.۱۲ درصدی داشته است.

دلار ارزان بخرید

بازار امروز شاهد روند کاهشی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است.

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۳۴۴,۹۰۰ (دو میلیون و سیصد و چهل و چهار هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۹۶ درصدی داشته است.

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۱۵۱,۰۰۰ (ده میلیون و یکصد و پنجاه و یک هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۴۹,۴۵۰ (چهل و نه هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۲ درصدی داشته است.

دلار مبادله ای، امروز به ۴۱,۲۵۸ (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۱ درصدی داشته است.

یورو در بازار آزاد، امروز به ۵۴,۲۱۶ (پنجاه و چهار هزار و دویست و شانزده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۲ درصدی داشته است.

پوند امروز با کاهش ۱.۱۲ درصدی، از ۶۴,۱۵۴ (شصت و چهار هزار و یکصد و پنجاه و چهار ) تومان به ۶۳,۴۴۹ (شصت و سه هزار و چهارصد و چهل و نه ) تومان رسید.

همچنین درهم امارات (حواله) با کاهش ۰.۴۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۳,۷۷۰ (سیزده هزار و هفتصد و هفتاد ) تومان معامله شد.

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۳۷,۲۵۵ (سی و هفت هزار و دویست و پنجاه و پنج ) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی به 28,501,000 (بیست و هشت میلیون و پانصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۰۶ درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۱۵,۵۵۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۵ درصدی داشته است.

همچنین ربع سکه با کاهش ۱.۰۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۵۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۶,۳۷۵,۰۰۰ (شش میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار) تومان قیمت خورد.

منبع: دنیای اقتصاد
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار