قیمت‌ها در بازار ارز و سکه شکسته شد

امروز در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۱۷۲ تومان اعلام شد.

قیمت‌ها در  بازار ارز و سکه شکسته شد

بر اساس وبگاه بانک مرکزی، در دومین روز هفته جاری، نرخ دلار صرافی ملی ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان و یورو ۴۵ هزار و ۱۵۹ تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۲۵۶ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد هم امروز در ابتدای کانال ۴۹ هزار تومان در حال مبادله است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، معاملات نفت برنت دریای شمال که طی هفته گذشته میلادی در محدوده ۷۵ تا ۷۷ دلار نوسان داشت، در نهایت با قیمت ۷۵ دلار و ۴ سنت در هر بشکه بسته شد. هر اونس فلز زرد نیز با اندکی کاهش، هفته را با قیمت ۱۹۶۰ دلار و ۹۷ سنت به پایان رساند.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا در دومین روز هفته جاری، سکه امامی که دیروز وارد کانال ۲۸ میلیون تومانی شده بود، امروز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۲۸ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان رسید. اما ربع سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش، هم‌اکنون با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در حال خرید و فروش است.

طلای ۱۸ عیار هم امروز به ۲ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش نشان می‌دهد.

 

منبع: صدای بورس
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار