طلا و سکه گران شد

قیمت سکه در بازار امروز صعودی بود و با رشد ۲.۰۳ درصدی که داشت، ۲۸,۹۸۵,۰۰۰ (بیست و هشت میلیون و نهصد و هشتاد و پنج هزار) تومان معامله شد به طوری که با افزایش قیمت سکه، طلا و دلار هم گران شدند.

طلا و سکه گران شد

 

به گزارش کارآفرین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، بازار در نخستین روز هفته شاهد روند صعودی قیمت‌هاست.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۲۰ (یک هزار و نهصد و بیست) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۳ درصدی داشته است.

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۳۸۲,۸۰۰ (دو میلیون و سیصد و هشتاد و دو هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۱.۷۲ درصدی داشته است.

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۶۹ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱۰,۳۲۱,۰۰۰ (ده میلیون و سیصد و بیست و یک هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۴۹,۵۰۰ (چهل و نه هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۴ درصدی داشته است.

دلار مبادله ای، امروز به ۴۱,۲۶۲ (چهل و یک هزار و دویست و شصت و دو ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، بدون تغییر است.

یورو در بازار آزاد، امروز به ۵۴,۱۰۸ (پنجاه و چهار هزار و یکصد و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۴ درصدی داشته است.

پوند امروز با افزایش ۰.۴ درصدی، از ۶۲,۲۷۵ (شصت و دو هزار و دویست و هفتاد و پنج ) تومان به ۶۲,۵۲۸ (شصت و دو هزار و پانصد و بیست و هشت ) تومان رسید.

همچنین دلار کانادا با افزایش ۰.۴ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۳۷,۲۹۳ (سی و هفت هزار و دویست و نود و سه ) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی به 28,985,000 (بیست و هشت میلیون و نهصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به 3 روز پیش، افزایش 2.03 درصدی داشته است.

 

منبع: دنیای اقتصاد
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار