عیدی کارمندان

واریزی مهم در اسفند برای عیدی کارمندان | مبلغ عیدی کارمندان تعیین شد+ جزییات مهم

کسانی که سابقه کاری آن‌ها کمتر از یک سال کامل است چه میزان عیدی دریافت می‌کنند؟

واریزی مهم در اسفند برای عیدی کارمندان | مبلغ عیدی کارمندان تعیین شد+ جزییات مهم

برای افزایش حقوق کارمندان متوسط افزایش ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده است. پیش از این رئیس سازمان اداری و استخدامی با اشاره به اینکه در بودجه ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان هستیم، گفته بود: سه سناریو برای مدلهای مختلف این افزایش  حقوق کارمندان لحاظ شده است. همچنان مدل دقیق این افزایش حقوق کارمندان مشخص نیست و در نهایت باید دید که در مجلس چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.جدید ترین خبرها درباره حقوق کارمندان را در با ما دنبال کنید.

در بازار ارز یکشنبه قیمت دلار هرات در ۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان باز شد و از سطح مقاومتی ۴۷ هزار و ۶۰۰ تومان رد شد. از نگاه معامله‌گران نرخ ۴۷ هزار و ۶۰۰ تومان یعنی نرخ تراز میانی در بازار. به باور معامله‌گران وقتی این نرخ سبز شد تقاضای جدید برای ورود به بازار چراغ سبز گرفت.

اینکه چرا بازار یکشنبه از شروع تا پایان آشفته بود با سه دلیل از طرف معامله‌گران عنوان می‌شد. اول، گروهی اعتقاد داشتند لیدر بی‌چون و چرای این روزهای بازار حواله درهم است. به‌واسطه ترجیح حواله درهم بر سایر ارزها، تقاضا برای درهم بالا رفته و این افزایش تقاضا، افزایش قیمت را دنبال داشته است. برخی دیگر از معامله‌گران می‌گویند نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان جذابیت خودش را در مقایسه با قبل از دست داده و برخی صادرکننده‌ها با تاخیر ارز خودشان را برمی‌گردانند و این کاهش عرضه ارز، خودش را در افزایش نرخ نشان می‌دهد. گروه سوم اشاره داشتند به سیاست‌های بازارساز. آن‌ها معتقدند سقف‌گذاری جدید در بازار نیما و سیاست شل کن سفت کن در عرضه ارز سهمیه دلیل تند شدن نوسان است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار