تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس امروز دوشنبه 17 بهمن ماه | مدارس و دانشگاه‌های این شهر فردا تعطیل شد

آخرین خبر از تعطیلی مدارس در روز دوشنبه 17 بهمن منتشر شد.

تعطیلی مدارس امروز دوشنبه 17 بهمن ماه | مدارس و دانشگاه‌های این شهر فردا تعطیل شد

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر کارمندان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. تعطیلی مدارس دوشنبه 17 بهمن اعلام شد. تعطیلی مدارس تهران تا اخر هفته گذشته به دلیل برف و برودت هوا ، آلودگی و افزایش آلاینده ها اعلام شده بود.

با توجه به الودگی هوا در تهران و سایر کلانشهرها و هشدار هواشناسی برای بارش برف و باران از هفته آینده، احتمال می رود مدارس در روز شنبه تعطیل اعلام شود.

با توجه به ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه به کشور، احتمال می رود مدارس در روز دوشنبه ۱7 بهمن تعطیل اعلام شود.

پیش از این، مدارس استان اذربایجان غربی در هفته گذشته به دلیل وقوع زلزله یک هفته تعطیل اعلام شد.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: با تصویب ستاد مدیریت بحران، مدارس و دانشگاه های شهرستان خوی از فردا ۱7 بهمن ماه تا پایان هفته جاری به جهت آرامش و آسایش خانواده‌ها غیر حضوری اعلام می‌شود.

علی رزازی افزود: با توجه به تشکیل کمپ های سکان اضطرای در محیط های آموزشی و در راستا آرامش خانواده ها ، آموزش در دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی و همچنین مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)، از روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه، تاپایان هفته جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وی گفت: ضروری است آموزش و پرورش و وزارت علوم در جهت تداوم برنامه های آموزشی، تدابیر لازم را برای استفاده از بستر های فضای مجازی برنامه ریزی کنند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار