تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس یکشنبه | تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه | مدارس و دانشگاه‌های این شهر فردا تعطیل شد

آخرین خبر از تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 12 بهمن منتشر شد.

تعطیلی مدارس امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه | مدارس و دانشگاه‌های این شهر فردا تعطیل شد

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر کارمندان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. تعطیلی مدارس چهارشنبه 12 بهمن اعلام شد. تعطیلی مدارس تهران تا اخر هفته گذشته به دلیل برف و برودت هوا ، آلودگی و افزایش آلاینده ها اعلام شده بود.

با توجه به الودگی هوا در تهران و سایر کلانشهرها و هشدار هواشناسی برای بارش برف و باران از هفته اینده، احتمال می رود مدارس در روز شنبه تعطیل اعلام شود.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) امروز چهارشنبه 12 بهمن 1401 مشخص شد بلاخره دانش اموزان تهران و البرز تکلیف شان روشن شد که آیا فردا نیز به مدرسه خواهند رفت یا خیر.

بارش برف و سرمای هوا باعث شد که برخی از دانش آموزان برای رفتن به مدرسه با مشکلاتی روبرو شوند امروز مدارس برخی از شهرهای تهران از جمله فیروزکوه و پردیس و لواسانات و رودبار قصران به دلیل بارش برف و سرمای هوا تعطیل بود و حالا دانش آموزان می خواهد بدانند که آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر.

بدون شک در صورت تداوم سرما در مناطق سردسیر تهران که در دامنه های کوه قرار دارند مدارس تعطیل خواهد شد و باید تا آخر وقت منتظر بمانند تا ببینیم آموزش و پرورش چه تصمیمی برای آنها اتخاذ خواهد کرد.

شهر تهران تعطیل نیست و آموزش و پرورش اعلام کرده بود که به دلیل آلودگی هوا مدارس تعطیل نمی شود مگر این که سرمای شدید و یا بارش برف و لغزندگی باعث تعطیلی مدارس شود.

هنوز خبری در این باره منتشر نشده و دانش آموزان تا آخر شب در این صفحه بمانند و منتظر اطلاعیه آموزش و پرورش باشند.

طبق این اطلاعیه باراش باران در تهران که از شب گذشته آغاز شده است، تا دو نیمه شب فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ادامه دارد. و دمای هوا در شهر تهران طی امروز بین ۷ تا ۴ درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.

از دیشب بارش شدید برف در پردیس و دماوند آغاز شده است و تا فردا چهارشنبه این بارش ادامه دارد. به همین دلیل مدارس در این دو شهر غیر حضوری شد.

شاهین فتحی – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران – با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داده است.

تعطیلی مدارس خوی و چایپاره به دلیل زمین لرزه تا پایان هفته

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تمامی مدارس خوی از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به علت تداوم پس لرزه‌ها تعطیل است.

مهدی محمدپور افزود: به علت استمرار پس‌لرزه های شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)؛ از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه، تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

امروز یکشنبه نیز مدارس خوی غیر حضوری اعلام شده بود که با توجه به شدت پس لرزه‌ها و درگیری خانواده‌ها با پیامدهای ناشی زلزله از فردا دوشنبه تمامی مدارس و حتی آموزش غیر حضوری نیز تعطیل شد.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

این زمین لرزه در مناطق زیادی از استان به ویژه شهر ارومیه احساس شد و باعث نگرانی مردم گردید.

طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری اتفاق افتاد.

شهرستان خوی دارای ۷۱ هزار دانش آموز است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار