تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس یکشنبه | تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 4 دی ماه | مدارس کدام استان روز یکشنبه تعطیل است؟

تعطیلی مدارس تهران به دلیل بارش برف و یخبندان اعلام شد.

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 4 دی ماه | مدارس کدام استان روز یکشنبه تعطیل است؟

تعطیلی مدارس یکی از سوالات مطرح شده امروز است. تعطیلی مدارس علاوه بر کارمندان برای مردم نیز دارای اهمیت زیادی است. تعطیلی مدارس یکشنبه 4 دی اعلام شد. تعطیلی مدارس تهران قطعی شد.

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 4 دی ماه

تعطیلی مدارس

به دلیل بارش برف، آموزش در برخی مناطق استان تهران روز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر، آموزش در مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه لواسانات و رودبار قصران، روز یک شنبه 4 آذرماه غیر حضوری خواهد بود.

شایان ذکر است، امتحانات این مدارس، بر اساس تصمیم مدیر واحد آموزشی و شورای مدرسه برنامه ریزی و اجرا خواهد شد در صورت استفاده از مجوز تعطیلی ایام امتحانات مجددا با کمیسیون منطقه هماهنگی‌های لازم به عمل آید.

همچنین طبق اعلام، آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف و برودت هوا، آموزش همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستانهای دماوند و رودهن در نوبت صبح روز 4 دی 1401 به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس کدام استان روز یکشنبه تعطیل است؟

به دلیل برودت هوا و بارش برف مدارس استان مرکزی فردا یکشنبه ۴ دی در برخی شهرها تعطیل و فعالیت مدارس در برخی شهرها با تاخیر همراه خواهد بود.

برخی مدارس لرستان فردا تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به برودت هوا در بخش های شهرستان الیگودرز و بخش مرکزی شهرستان ازنا مدارس همه مقاطع تحصیلی به‌جز افرادی که امتحان نهایی دارند تعطیل است و آموزش در بستر شاد برگزار می شود.

 کلاس های درس بخش هایی از استان قم فردا تعطیل و به صورت مجازی شد

به دنبال تداوم بارش برف و برودت هوا، کلاس های درس بخش های سلفچگان، خلجستان، قاهان و روستاهای شهرستان کهک از توابع استان قم فردا تعطیل و به صورت مجازی شد.

مدارس ابتدایی استان قزوین فردا غیرحضوری شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت:مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این استان فردا یکشنبه در نوبت صبح تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مقطع ابتدایی مدارس در البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت:فردا آموزش مقطع ابتدایی مدارس استان به دلیل بارش برف و برودت هوا، به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.‌

همچنین فردا مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های استان نیز تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس در برخی نقاط اصفهان

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر فردا یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل خواهند بود.

 همچنین مقاطع ابتدایی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت نیز فردا تعطیل خواهند بود و  سایر مقاطع در این شهرستان‌ها با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار