اعلام مسیرهای جایگزین جاده هراز؛ چرا جاده هزار مسدود شد؟

بنا بر اعلام رییس پلیس راه مازندران محور هراز در ۴۸ ساعت آینده از مسیر جنوب به شمال به صورت مقطعی مسدود و تردد از مسیر جایگزین انجام می‌شود.

اعلام مسیرهای جایگزین جاده هراز؛ چرا جاده هزار مسدود شد؟

سرهنگ یدالله جهان تاب اعلام کرد: این محور به منظور اجرای عملیات بارگذاری پل بزرگ گروازمال از کیلومتر ۴۵ تا ۴۷ بین ساعت هفت تا ۱۷ مسدود است.

وی ترافیک در دیگر محورهای استان شامل کندوان و سوادکوه را روان و عادی توصیف کرد و گفت: رانندگان و مسافران عبوری باتوجه به بارش خفیف باران و لغزندگی محورها با احتیاط رانندگی کنند.

پیشتر سرگردمحمد احمدی رییس پلیس راه کندوان، ترافیک در این محور در زمان حاضر را عادی و روان است و کاربران جاده ای باید از توقف در حاشیه راه ها و رودخانه های مسیر پرهیز کنند.

وی اظهارداشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و کوهستانی بودن محور، رانندگان ضمن توجه به هشدارهای پلیس از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

سازمان هواشناسی روز گذشته با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی در شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران از امروز هشدار داد.

بنا بر این گزارش سازمان هواشناسی، زمان شروع فعالیت سامانه از امروز دوشنبه و زمان پایان آن بامداد روز چهارشنبه خواهد بود.

بر این اساس، رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید از جمله غرب مازندران را در بر می گیرد.

اثر مخاطره اختلال در سفرهای بین شهری، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، سیلابی شدن مسیل‌ها، افزایش ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها اعلام شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان تاکید کرد: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

 

منبع: ایرنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار