فوری؛ ترافیک، جاده چالوس را یک طرفه کرد

بنا بر اعلام رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا جاده چالوس به دلیل ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین یک طرفه شد.

فوری؛ ترافیک، جاده چالوس را یک طرفه کرد

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور ترافیک در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود و محور بومهن – تهران حدفاصل منطقه صنعتی کمرد تا جاجرود نیمه سنگین است. همچنین در هر دو مسیر جاده هراز شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستیم که این وضعیت درحد فاصل بایجان تا آب اسک و محدوده سه راهی چلاو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محدوده‌های شیرگاه، زیرآب، پل سفید و دماوند در محور فیروزکوه نیز نیمه‌سنگین است، گفت: در آزادراه قزوین – رشت در محدوده رودبار نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است. همچنین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل کردان تا پل حصارک و پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در آزادراه قم – تهران حدفاصل قلعه نو تا آزادگان نیز ترافیک نیمه‌سنگین است، گفت: در برخی مقاطه از محور شهریار – تهران نیز ترافیک نیمه سنگین وجود دارد، در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

چالوس یکطرفه شد

شیرانی با اشاره به حجم بالای تردد در جاده چالوس، گفت: با توجه به شمار زیاد خودروها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور از دقایقی قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود و بار ترافیکی به مسیر شمال به جنوب اختصاص داده شده است. این وضعیت تا ساعات پایانی امشب و تا زمان عادی شدن تردد در جاده چالوس ادامه خواهد داشت. در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل مرزن آباد تا ماسال و حدفاصل واریان تا بیلقان ترافیک نیمه سنگین است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان اردیبل است. همچنین وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای‌استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است. در هنگام بارندگی رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی توصیه می‌شود و در شرایط گرد و غبار نیز رانندگی با دقت بالا مورد تاکید است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که به منظور اتخاذ تدابیر مناسب، انتخاب مسیری مناسب و کوتاه‌شدن زمان سفر، پیش از آغاز مسافرت با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شوند.

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار