بهنوش طباطبایی| بهنوش طباطبایی عکس| بهنوش طباطبایی و همسرش

بهنوش طباطبایی به مهدی پاکدل کنایه زد | گلایه بهنوش طباطبایی از بی معرفت ها +ویدئو

بهنوش طباطبایی در صحبت هایی کنایه آمیز می گوید که معرفت و سر قول و قرار بودن ها دارد رو به افول می رود.

بهنوش طباطبایی به مهدی پاکدل کنایه زد | گلایه بهنوش طباطبایی از بی معرفت ها +ویدئو

بهنوش طباطبایی در ابتدای دهه هشتاد با سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری با ایفای نقش کتی به عنوان چهره‌ای جدید به عرصه بازیگری معرفی شد. بهنوش طباطبایی پس از آن در فیلمها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد که فیلم تختی یا سریال در کنار زاینده رود از جمله معروف ترین آنهاست. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل از جمله اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که پس از چند سال به جدایی انجامید. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که فعالیت مدلینگ را به صورت قانونی انجام داده است. بهنوش طباطبایی اکنون ۴۲ سال دارد و مجرد است.

ویدئویی از صحبت های بهنوش طباطبایی در فضای مجازی در حال بازنشر است که برخی صفحات نوشته اند این صحبت ها احتمالا کنایه ای به مهدی پاکدل همسر سابق این بازیگر است.

بهنوش طباطبایی در این ویدئو که مربوط به نشست خبری جشنواره فیلم فجر است می گوید: «ما در دوره ای داریم زندگی می کنیم که اخلاقیات، صداقت، معرفت و سر قول و قرار بودن ها دارد رو به افول می رود.»

البته به طور قطع نمی توان گفت که خانم طباطبایی این صحبت ها را درباره شخص خاصی مطرح کرده است.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل در سال 1389 ازدواج کردند و زندگی مشترک آنها تا سال 1395 ادامه داشت. پس از جدایی، مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور ازدواج کرد و بهنوش طباطبایی هنوز مجرد است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار