فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین شنبه 27 آبان 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین شنبه 27 آبان 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فال حافظ روزانه شنبه 27 آبان 1402

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 348 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سختی داشته ای ولی مشکلات هیچ گاه تو را از پا نینداخته اند. اکنون با تمام وجود و همتی والا نیت کرده ای که خود را به مقصود برسانی. در کار خود مصمم باش که به نتیجه مطلوب خواهی رسید، فقط به خاطر داشته باش از موقعیت هایی که به تو روی می آورند به خوبی استفاده کن و هیچ کاری را به فردا موکول نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ :

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* ای ساقی باده بده تا جرعه ای از قدح را به روی خاک بریزم و این آسمان را هم پر از سر و صدا و فریاد و ناله چنگ نمایم.

* سبب خوشدلی و خرمی جایی است که دلدار باشد، پس با سعی خود شاید بتوانم خود را به آنجا برسانم.

* ای حافظ چون اعتماد به ایام نمی باشد و اشتباه و خطا وجود دارد، پس عشرت و شادی امروز را چرا به فردا موکول کنم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از کرده خود اظهار پشیمانی می کنید، اما قادر نیستید به دیگران بگویید. اما بدانید همه اشتباه می کنند، پس کسی برنده است که از خطا و اشتباه خود برای آینده اش درس بگیرد و راه درست و منطقی را انتخاب کند.

۳- انسان با صفا و با صداقتی بوده و در عین حال، پاکدامن هستی. آفرین بر شما. این رویه را ادامه دهید که خداوند یار و یاور شماست. از آینده نترسید. مصمم و با اراده گام بردارید که آینده در دستان توانای شماست.

۴- از سرزنش کردن دیگران بهره ای نصب شما نمی شود. بلکه باید با سرعت عمل و دقت بر دیگران پیشی بگیرید.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار حالش بهتر می شود. از ناراحتی خارج می شوید. اندکی صبر و حوصله داشته باشید.

۶- در آینده خوابی خواهید دید که کسی سگی زیبا برای شما هدیه آورده است. نشانه آن است که باید درون خود را کاوش کنید تا تعادل روحی و اخلاقی به دست آورید. با قلب مهربان خود محبوب همگان خواهید شد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید، دعا بخوانید و نذر خود را ادا کنید. به زودی درهای محبت به روی خانواده شما گشوده می شود. جای نگرانی وجود ندارد.

۷- از طریق موبایل، پیام های زیادی را دریافت می کنید که یکی از آنها موجب نشاط بیشتر شما شده و از ناراحتی شما می کاهد.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 344 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست با فکر انجام این نیت روزگار می گذرانی و برای رسیدن به هدف خود به هر دست آویزی چنگ می زنی، اما گاهی نیز دچار ناامیدی می شوی. بدان که عاقبت این قصه فرجامی بسیار خوش و دل انگیز برای تو خواهد بود، پس به تلاش خود ادامه بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- مدت زیادی است که در طلب علم، دانش، کسب فضایل و مکارم اخلاق تلاش کرده و نزد خاص و عام مقبولیت دارید. حیف است که با مسائل پیش پا افتاده که دور از شان و مقام خانوادگی شماست، خود را از مسیر حقیقی و عالی خود دور سازید. هر چه فوری اندیشه جدیدی را رقم بزنید و به اسب سرکش هوا و هوس نهیب بزنید. خود را آگاه سازید که اسب سرکش وجود شما راه درست را انتخاب کند و از بی راهه نرود که زندگی سعادتمندی در انتظار شماست.

۲- از زبان حسودان و بداندیشان کوچکترین ناراحتی نداشته باشید بلکه بر خدای یگانه توکل کنید و بدانید که کبوتر موفقیت و کامیابی بر بام خانه شما در حال آشیانه ساختن است. پس لازم است خوددار، با کیاست، شکیبا و مهربان باشید.

۳- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:

* خیلی وقت است که من در طلب وصال جانان هر روز گام بر می دارم و در جستجوی وصال محبوب در تلاش هستم. پیوسته دست شفاعت به سوی نیک نامی دراز می کنم.

* برای اینکه روز خود را بدون ماه مهرافروز خود نگذرانم، دامی میگذارم تا پرنده عشق را شکار کنم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- بزرگترین حقی که دیگران بر گردن تو دارند، از کوچکترین حقی که خود بر گردن خویش داری، کوچکتر است. پس فوراً دل پدر و مادر را بدست بیاور. یکی از عزیزان شما دچار ناراحتی است و سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که خداوند به شما کمک می کند.

۵- این نیت انجام می گیرد. بیمار شفا می یابد. فرزند به دنیا می آید. خانه خریده می شود. ازدواج و طلاق مقدمات آن فراهم نیست. در امور علمی و تجارت موفقیت همگام است.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 417 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به لطف و عنایت الهی بخت به تو روی کرده و به آنچه سالها آرزویش می کردی رسیده ای، از گناهان گذشته خود توبه کن و کوتاهی های قبلی خود را جبران نما و هرگز خدا را فراموش نکن چرا که هر موفقیتی تنها به خواست و اراده او حاصل می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* هیچ چیز بهتر از صبر عاشق نیست پس صبر از خدا بخواه.

* لباس رنگارنگ، زنار (کمر خدمت و طاعت) راه حق، نشانه ریا و دورویی است. پس ای درویش این رسم و روش را ترک کن.

* زمانی بود که با روی جانان خوش وقت بودم. به وصالش دل خوش داشتم. پس خداوند متعال در خصوص وصال جانان به وحشتمان نیندازد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از کار و حال خود راضی نمی باشید و در عین حال، در اندیشه چیزی و کسی هستید که چندان دلتان هم گواهی نمی دهد. بدانید که هر کار مهمی رنج بیشتری دارد و شما باید مصممانه گام بردارید. مبازره کنید تا پیروز شوید. زیرا موفقیت بدست آمده از تلاش بسیار شیرین و گواراست. بنابراین ترس و تردید را از خود دور کنید و بر خدا توکل نمایید.

۳- سرانجام این نیت بسیار عالی و خوب است اما ابتدا باید لوازم و اسباب آن مهیا گردد. پس به شما تبریک می گویم که شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت. موفق باشید.

۴- دو صفت را خداوند دوست دارد و دو صفت را دشمن. دو صفتی که خدا دوست دارد، بخشش و گذشت است و دو صفتی را که دشمن دارد، بد خویی و بخل می باشد. بدانید که آدم لجباز و یکدنده همیشه بیماری است که عصا می خواهد.

۵- رنگ سفید یا بنفش برازنده شما می باشد که موجب اعتماد و احترام توام با حس تلاش و کوشش می گردد.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 225 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی دست تقدیر فرصتی در اختیار تو می گذارد که اگر از آن غافل نشوی خواهی توانست یک شبه ره صد ساله را طی کنی، اما به خاطر داشته باش که چون به مقصود رسیدی، فریب دنیا را نخوری که گمراه خواهی شد و آنچه نصیبت گردیده از دست خواهی داد. پس خود را هرچه سریعتر مهیای استفاده از این فرصت خدادادی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم تا ششم می فرماید:

* همه طوطیان هند از این قند شیرین زبان فارسی که به هند می رود، شکر به دندان می سایند و شیرین کام شده اند.

* درسلوک شعر طی زمان و مکان را ملاحظه کن که این کودک یک شبه راه یکساله می پیماید.

* چشم سحر انگیز محبوب را نگاه کن که پارسا را نیز از راه بدر می کند زیرا یک قافله و کاروان افسونگری بدنبال دارد.

* فریب دنیا را نخور و گمراه نشو که این دنیای حیله گر پیر، حتی لحظه ای از مکر و فریب خالی نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، پرحرف، سخنران، با سلیقه، زیبا و دلربا و جذاب، فقرا را شریک خود می کند، بی قرار، عاشق علوم و ماوراء الطبیعه، مغرور، مرموز، هوشیار، دلپذیر، عشوه گر، عاشق زندگی و بی حوصله.

۳- دنیا چنان زیباست که انسان به آن وابسته می شود اما نباید فریب آن را خورد. کاملاً هوشیاری خود را حفظ کن که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. مبادا گول حسودان را بخوری بلکه با سرعت عمل، همراه با دقت و زیرکی عمل کن.

۴- بخت و اقبال شما رو به سعد و خوبی گذاشته و مرادت برآورده می شود. جای هیچ گونه نگرانی نیست. فقط برای سرعت بخشیدن به آن، نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. پیشرفت های شما و خانوادیتان بسیار خواهد شد اما مواظب باشید که دچار غرور نشوید و از یاد خدا نروید.

۵- مسافر موفق شده است. اشکال ها برطرف شده. بیمار طی یک هفته دیگر بهبود می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان انجام می گیرد. مبارک است.

۶- خطری بزرگ از خانواده شما مرتفع شده است و این درسی بزرگ برایتان محسوب می شود. به همسر و پدرتان توصیه کنید که با صبر و شکیبایی بیشتری در کاری که مد نظر دارند، اقدام کنند.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 392 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزرگترین ثروت و گنج نهانی دوست واقعی است که به لطف خدا تو از این نعمت برخورداری. بزودی سفری در پیش خواهی داشت که برایت سفری شاد و خاطره انگیز خواهد بود و صحبت هایی خواهی شنید که تحولی در زندگی تو ایجاد خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن، زیرا فرصت رفته باز نخواهد گشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در غزل تاکید دارد که غم دنیا را نباید بخورید بلکه با عشق و محبت زندگی کنید و قلب را از باده ناب عرفان صفا بخشید. به همه چیز و همه کس محبت کنید و روزها را با غم و اندوه سپری نسازید.

۲- تنها راه رسیدن به مقصود را دیدار یار و محبوب بدان. از اینکه با اضطراب و تشویش زندگی کنید، در حقیقت عمر را باخته اید. پس از مرگ متاسفانه بعد از مدتی شما را فراموش می کنند. همان طوریکه شما دیگران را فراموش کرده اید.

۳- در فکر و اندیشه ای هستید که چه باید انجام دهید تا این نیت عملی گردد. بهترین راه این است، با یکی از آشنایان که به منزله پیر و مرشد است، مشورت کنید و پس از شور با توکل بر خدا، برای انجام نیت خود اقدام کنید. مسلماً موفقیت همگام شما است.

۴- دلسرد و مغموم نباشید زیرا برای هر کار و عملی، رنج و زحمت وجود دارد که بدون آنها، شیرینی کار چندان حلاوتی ندارد. پس اقدام کنید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید و از رقیبان جلوتر بیفتید.

۵- شاعرانی که عشق بی پشتوانه را می ستایند و می سرایند، خیلی زود کتاب شعرشان بسته می شود. کسانی که آتش عشق مجازی گرمشان می سازد، خیلی زود سرد می شوند و آتش آنها به خاکستر سرد تبدیل می شود.

۶- ایمان و عرفان را در دل شعله ور بدارید و آنگاه با دیده محبت به همه نگاه کنید، بویژه به پدر و مادر و همسر عشق بورزید و دل آنها را به دست آورید. خواهید دید چه گلستانی برای خود و دیگران ساخته اید.

۷- اگر او در ادعا خود را برتر و بالاتر می داند، علتش این است که شما از ابتدا خود را در گرو محبت و اقدامات وی قرار داده اید. در سایه او حرکت کرده ای. بهتر است که در رفتار خود تجدید نظر کنید به شرطی که موجب آشوب نشود.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 358 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

غم و غصه دنیا پایانی ندارد و تنها چاره آن سبک شمردن آن است. در خصوص نیتی که در دل داری باید بدانی که مصلحت تو در انجام این نیت نمی باشد، چرا که هنوز زمان مناسب این کار فرا نرسیده است. پس اصرار تو در این مورد بیهوده است. خود را عذاب نده و در انتظار زمان مناسب بمان.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه انسانی خیرخواه و مهربان هستید و همیشه خوبی دیگران را طالبید، خداوند نیز به شما و خانواده شما کمک می کند. بطوری که چندی قبل از خطر بزرگی خانوادیتان رهایی پیدا کرد. پس می بایست به شکرانه آن نذر خود را ادا کنید.

۲- از اینکه دیگران سخنان خیرخواهانه شما را درک نمی کنند، ناراحت نباشید. پس به کسی نصیحت کنید که به حرف شما گوش می دهد.

۳- حضرت حافظ در بیت هشتم می فرماید:

* بر دو چشم سرگشته من باید هزار بار دریغ خورد زیرا با آنکه مانند دو آینه است ولی آن بخت و سعادت را ندارد که نمایانگر چهره زیبای یار شود.

۳- شما مشکلی دارید ولی برای حل آن از بی راهه اقدام نموده اید و متاسفانه دیگران شما را در این راه داخل کرده اند که نمی بایست انجام می دادید. زیرا کسی که دارای قلبی مهربان و پاک می باشد، نباید به حرف نامحرمان گوش کند. مطلاقاً با افراد معتاد و بد اخلاق و بد عهد نشست و برخاست نکنید.

۴- این نیت با کمی حوصله و شکیبایی انجام می گیرد و شتاب جایز نمی باشد. به زودی مقدمات کار آن انجام می گیرد.

۵- هیچ کس به اندازه همسر نامناسب مزه دنیا را برای انسان تلخ نمی کند. همسر خوش تیپ و بد اخلاق گیاه مزبله است که دهان را همیشه تلاخ می کند ولی همسر مهربان و همراه و با حوصله، دنیایی از زیبایی و آسایش است.

۶- مسافرت را توصیه نمی کنم. خرید و فروش خوبست. تغییر شغل فعلاً صلاح نمی باشد چون به زودی موقعیت بهتری خواهید داشت.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 344 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست با فکر انجام این نیت روزگار می گذرانی و برای رسیدن به هدف خود به هر دست آویزی چنگ می زنی، اما گاهی نیز دچار ناامیدی می شوی. بدان که عاقبت این قصه فرجامی بسیار خوش و دل انگیز برای تو خواهد بود، پس به تلاش خود ادامه بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- مدت زیادی است که در طلب علم، دانش، کسب فضایل و مکارم اخلاق تلاش کرده و نزد خاص و عام مقبولیت دارید. حیف است که با مسائل پیش پا افتاده که دور از شان و مقام خانوادگی شماست، خود را از مسیر حقیقی و عالی خود دور سازید. هر چه فوری اندیشه جدیدی را رقم بزنید و به اسب سرکش هوا و هوس نهیب بزنید. خود را آگاه سازید که اسب سرکش وجود شما راه درست را انتخاب کند و از بی راهه نرود که زندگی سعادتمندی در انتظار شماست.

۲- از زبان حسودان و بداندیشان کوچکترین ناراحتی نداشته باشید بلکه بر خدای یگانه توکل کنید و بدانید که کبوتر موفقیت و کامیابی بر بام خانه شما در حال آشیانه ساختن است. پس لازم است خوددار، با کیاست، شکیبا و مهربان باشید.

۳- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:

* خیلی وقت است که من در طلب وصال جانان هر روز گام بر می دارم و در جستجوی وصال محبوب در تلاش هستم. پیوسته دست شفاعت به سوی نیک نامی دراز می کنم.

* برای اینکه روز خود را بدون ماه مهرافروز خود نگذرانم، دامی میگذارم تا پرنده عشق را شکار کنم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- بزرگترین حقی که دیگران بر گردن تو دارند، از کوچکترین حقی که خود بر گردن خویش داری، کوچکتر است. پس فوراً دل پدر و مادر را بدست بیاور. یکی از عزیزان شما دچار ناراحتی است و سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که خداوند به شما کمک می کند.

۵- این نیت انجام می گیرد. بیمار شفا می یابد. فرزند به دنیا می آید. خانه خریده می شود. ازدواج و طلاق مقدمات آن فراهم نیست. در امور علمی و تجارت موفقیت همگام است.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 353 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

افراد بسیاری در زندگیت وجود دارند که سعی می کنند تو را وادار کنند از عشقی که در دل داری صرف نظر کنی، اما تو راضی به ترک عشق خود نمی شوی. از مال دنیا و موقعیت های اجتماعی خود در راه این عشق گذشته ای و مصمم و پابرجا ایستاده ای. بدان که بزودی لطف خدا از هر نظر شامل حال تو می گردد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه به خانواده خود نهایت علاقه را دارید و در تمام احوال مراقب آنها می باشید، خداوند نیز در عوض به شما عنایت و توجه دارد. بطوری که چندین بار شما را از ورطه هولناک رهایی بخشیده. پس به این کار حتماً ادامه دهید که سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد و برای شما بسیار مفید است.

۲- از اینکه حاضر نمی باشی از این نیت و راه و کار دست بردارید و تمام تلاشتان آنست که در این راه موفق شوید، جای بسی خرسندی و خوشحالی است اما باید از نصایح افراد با تجربه و استادان نیکو حتماً بهره مند شوید تا مسیر را اشتباهی طی نکنید.

۳- موفقیت در چند قدمی شماست. با دقت، سرعت عمل وکوشش بیشتر حرکت کنید. کامیابی در دستان او و شماست. اندکی صبر، شکیبایی، توکل بر خداوند متعال و دعای پدر و مادر مشکل را حل می کند. مسافرت را فعلاً صلاح نمی دانم زیرا در آینده ای نزدیک مسافرتی مهم در پیش دارید. موج التماس دریا به آسمان است پس دریاهای بزرگ موج های بزرگتر دارند.

۴- دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند. مواظب باشید. ضمناً همسر و فرزندانی لایق خواهید داشت و از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار خواهید شد. به مقامات بالا دست پیدا می کنید و زندگی شما چنان رونق می گیرد که همه را شیفته خود می سازید.

۵- به زودی تغییرات عمده و کلی در اوضاع حاصل می شود. بطوری که منافع شما تامین می گردد و او از اسب سرکش غرور، پایین خواهد آمد و مطیع می گردد.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 175 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همه چیز برایت مهیاست تا یک زندگی شاد و زیبا را برای خود بسازی. اکنون بهترین فرصت در اختیارت قرار گرفته. سعی کن از زندگیت لذت ببری و شاد زندگی کنی. هر نامحرمی را در خلوت خود راه مده و زندگی تازه ات را با تلاش و توکل به خدا حفظ کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* پریشان فکری را ترک کن تا مجموع خاطر شوی به جهت اینکه وقتی دیو رفت، فرشته وارد می شود.

* مجلس انس و دوستی چه جای سخن گفتن نامحرم است پس حالا سر پیاله را بپوشان که خرقه پوش ریا کار آمد.

* حافظ از خانقاه به میکده معرفت می رود زیرا وی از مستی و غرور پارسایی ریاکارانه هوشیار شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما مژده می دهم به شرط آنکه اولاً مرا را دعا کنید، ثانیاً سایت تاروت رنگی را به همگان معرفی کنید. بخت و اقبال به شما روی آورده. شاهین خوشبختی بر بام خانه شما آشیانه گرفته و این نیت حتماً عملی است و ابداً جای نگرانی نیست.

۳- از گرفتاری و ناراحتی نجات یافته اید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که اوضاع شما و خانوادیتان با لطف الهی بسیار خوب خواهد شد. مسافر اوضاعش عالی شده. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. خرید و فروش سود آور است.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: شوخ و بامزه، جذاب، خوش قلب، جگر دار، نظر بلند، سخاوتمند، با اراده، با نمک، با محبت، حراف، پر انرژی، خوشرو، رک گو، سیاستمدار، آتشین مزاج، شیطان و لجباز.

۵- همسرتان شما را خیلی دوست دارد ولی او را اذیت می کنید و گاهی او را سخت عصبانی می کنید. از این کار صرف نظرکنید.

۶- شما خیلی شیطان و بلا هستید. نباید نگران باشید. بلکه با سرعت، دقت و فعالیت اقدام کنید که ستاره شما سعد می باشد. بدانید که دیگران به زندگی شما حسادت می کنند. پس راز دل خود را با کسی در میان مگذارید. شما در ماه آب به دنیا آمده اید، بدین جهت، زلال و پاک هستید. در امور علمی موفقیت همراه شما خواهد بود و در امور زناشویی، از زیرکی و مالحت خود بهره بگیرد. از رنگ لیمویی استفاده کنید.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 242 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مژده که به زودی لطف خدا شامل حال شما خواهد شد. کسی قدم به زندگی شما می گذارد که برایتان سعادت، خوشبختی، پیروزی و آرامش به ارمغان خواهد آورد، به شرط آنکه خواب غفلت شما را نرباید و از یاد خدا و ذکر او در همه جا و همه حال غافل نشوید. چرا که هرچه می رسد از اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت دارای فراز و نشیب هایی است که قابل اجرا و حل می باشد، به شرطی که سوره مبارکه حضرت یوسف را از آیه ۷۰ تا ۹۵ با معنی و حضور قلب بخوانی. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذری کنید، آنگاه با دقت، سرعت عمل و تلاش اقدام کن که رقیبان زیادی داری.

۲- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* به صوفی و درویش ناقلا و بدکردار و فریبنده و از دین برگشته، پیام بده که در آتش اندوه بسوز که حضرت مهدی (عج) آخر زمان، حامی دین حق ظهور خواهد کرد و به سزای اعمالت می رسی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- حتماً موفق می شوی. ناامیدی زهر کشنده پیروزیست. از تردید دست بردارید که توفیق های پی در پی در انتظار شما می باشد.

۴- از بدخواهان دوری کن و راز دلت را با هر کس در میان نگذار. در خانه، دو نفر شما را بی اندازه دوست دارند. صاحب ۳ فرزند می شوی. دومی نابغه خواهد شد. سفر کرده می آید. هدیه ای دریافت می کنی. از وضع مالی و زندگی خوبی برخوردار خواهی شد. بیمار شفا می یابد. خرید و فورش سودآور است. گشمده پیدا می شود. از او نگران نباشید که سرش به سنگ خورده است. با شخص مهمی ملاقات خواهی کرد. شغل و کار جدیدی خواهید داشت.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، منطقی، کاری، با شخصیت، با ایمان، با اراده، پیروز و موفق، جسور، با اعتماد به نفس، عجول و شتاب زده، رک و بی پروا، سخاوتمند، فداکار، اهل عمل، سخت کوش و زود رنج.

۶- رنگ صورتی برازنده شخصیت ذاتی شماست. این رنگ ماهیت حقیقی وجودتان را آشکار می کند و عاملی قوی و نیرومند است که در زمان خاص از شما ساطع می شود و پیروزتان می کند.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 241 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با خواست و یاری خدا زندگی خوب و مرفه ای در اختیار داری و موفقیتهایت روزافزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شخصی منتظر کمک و مساعدت شما می باشد. از او دستگیری کنید تا این نیت شما هرچه سریع تر انجام گیرد. آنگاه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا کنید.

۲- متاسفانه به کسی دلبسته ای که او شما را به بازی می گیرد. همین دلدادگی شما موجب شده که او طاقچه بالا بگذارد. در حالی که شخصیت خانوادگی شما ایجاب می کرد که با خودداری بیشتر و فکر و اندیشه عمل کنید.

۳- از این اندیشه صرف نظر کنید. ابداً به صلاح آینده شما نمی باشد ولی اگر خواستید عملی گردد، در مورد اول راهنمایی کردم.

۴- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم و هفتم می فرماید:

* چون صفای می از چهره ساقی پرتو افکن شود، از مهرورزان با سرود و ترانه یاد کنید.

* چون دست امید در کمر شاهد مقصود زدید، از پیمان دوستی و آشنایی در آن زمان یاد کنید.

* یک لحظه به سرمستی یاران وفا پیشه نمی پردازید، آخر عهد شکنی روزگار ستمکار هم اندازه ای دارد.

* ای ساکنان درگاه جانان، لطفاً مجاور بودن حافظ را به آن آستانه که پیشگاه عظمت و بزرگی است، بخاطر بیاورید.

۵- مجدداً توصیه میکنم، فعلاً صرف نظر کنید. مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند خواهید داشت که سومی از همه بهتر است. مسافرت برای شما مفید است. خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر شغل و مکان فعلاً صلاح شما نمی باشد. از پدر و مادر یاد کنید. ملاقات مهمی در پیش دارید. به سفر زیارتی خواهید رفت.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: واقعلاً مهربان، خیرخواه، پرشور، دنبال زیبایی، با نمک، نظر بلند، پرکار، جذاب و دلربا، راستگو، رک و بی پروا، جذاب، خوش قلب، کمک رسان و اهل میهمانی.

فال حافظ ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 464 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی در کارهای شما پیشرفتهای مهمی حاصل می شود و به درجات عالی خواهید رسید. این ارتقاء بی زوال و جاودانه خواهد بود. اگر کار و تلاش خود را چند برابر کنید و از سختی های راه نگریزید، احتمال آنکه هرچه پیش می روید راه دشوارتر شود بسیار زیاد است. پس اگر طالب شاهد پیروزی هستی، خود را آماده این راه کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت پسندیده، به کمال رسیده اگر چه عقل، بعضی اوقات کنترل را از دست میدهد اما سعی کنید با اندیشه و تفکر این نیت را به سرانجام برسانید. همین امشب، سوره مبارکه رعد، آیه ۱ تا ۲۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش حاصل می شود.

۲- خیلی سخت گیری می کنید و زمان را از دست میدهید. اگرچه زمان وصال برای عاشق کوتاه است و این قدر از فراق و ناراحتی حرف نزنید. او فردی بی توجه است زیرا چندین بار آمده اما شما نیز خیلی مته به خشخاش میگذارید. هرچه زودتر از این عوالم که برهوت نام دارد، خود را رهایی بدهید و در جاده راست گام بردارید به صلاح شما است. در غیر این صورت بالاخره رسوا می شوید.

۳- با او نیز سخن و حرف بزنید تا شاید به راه راست بیاید. غیر از صبر و شکیبایی چاره ای ندارید. انجام این نیت به صبر نیاز دارد چون هنوز کاملا موقعیت فراهم نشده است و امکان ضرر وجود دارد.

امام علی (ع) می فرمایند: "کسی که کم سخن باشد، گناهش کمتر است."

۴- ما بسیار کم درباره آن چه که داریم فکر می کنیم، در حالی که پیوسته در اندیشه چیزهایی هستیم که نداریم. پس شما مانند مرد عمل، فکر کنید و مانند مرد فکر، عمل کنید.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار