فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین پنج شنبه 18 آبان 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین پنج شنبه 18 آبان 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فال حافظ روزانه پنج شنبه 18 آبان 1402

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 199 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

احساس دلتنگی می کنی و از اطرافیان خود که دورو هستند و ظاهر و باطنی متفاوت دارند، بسیار گله مندی. از دیدن تازه به دوران رسیده ها و کارهایشان در عذابی. بهتر است کار آنها را به خدا واگذار کنی که او بهترین داور است. تو با همین روش مخلصانه و پاک خود زندگی کن و بدان سعادت از آن کسانی است که پاک زندگی می کنند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چرا به آنچه می گویید، عمل نمی کنید و درکارها، ضریب تردید شما نسبت به تصمیم و اراده قوی بیشتر است به دیگران. پند می دهید ولی خود به آنچه می گویید، باور ندارید.

۲- مقدمات این نیت را قبلاً فراهم سازید و آنگاه توقع اجرای آن را داشته باشید و از خداوند در همه حال کمک بگیرید.

۳- با شخصیتی ملاقات خواهید کرد که او صلاح شما را می خواهد. از نصایح او بهره مند شوید و به کار گیرید.

۴- از تردید و دودلی دست بردارید و با اراده قوی اقدام کنید که حتماً موفق می شوید.

۵- مسافرت خوبست ولی خرید و فروش چندان نفعی ندارد اما تغییر مکان و شغل امکان پذیر خواهد بود.

۶- همسری مهربان و فرزندانی شایسته در طالع دارید ولی اخلاق شما در خانه تند است. قدری با لطف و مهربانی رفتار کنید که پسندیده و مقبول خواهد بود.

۷- عده ای به زندگی شما حسادت می ورزند. توجه کنید که راز دلتان را به آنها نگویید. نذرهای خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید که گشایش حاصل می شود.

۸- ویژگی های شما عبارت اند از: کاردان، موفق، خیرخواه، انسان واقعی، روشنفکر، کمال گرا، صمیمی و زیبا پسند، والا مقام، بد چشم، زیرک، حس ششم قوی، نرم و لطیف، خوش رو، موافق، صلح جو، کمک رسان، خوش باطن و مهربان.

۹- در موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید که موجب پیشرفت خانواده شما می گردد.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 249 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر رسیدن پیامی از کسی هستی که دوستش داری. به زودی این پیام به دستت خواهد رسید، اما تو انسان بسیار ساده دلی هستی. اگر می خواهی در عشق موفق باشی، بیش از این باید حواس خود را جمع کنی. خیالت از بابت رقیب آسوده باشد. او تو را ترجیح می دهد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. ملاقات مهمی و تغییر شغل یا مکان در پیش دارید که موجب گشایش بسیار می شود. سفری بسیار پر برکت برای شما در پیش است. از یار خبرهای خوشی دریافت می کنی و به مرادتان می رسید.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، نهم و دهم می فرماید:

* راه و رسم عاشقان ناپختگی و سادگی نمی باشد. برای ما خبری از محبوب چالاک در دل ربایی و تصاحب دل ها بیاور.

* سال ها سپری گردید که دل من روی شاهد مراد را ندیده است. ای ساقی، آن ساغر روشن روان و آینه مانند را بیاور تا چهره مقصود را در آن مشاهده کنم.

* لباس فرسوده حافظ ارزشی ندارد. آن را با شراب آغشته کن و حافظ را مست و بیهوش بگردان و پس از آن راوی را با سرمستی و مدهوشی از میان بازار برگردان.

۳- برای نیت شما جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا به زودی شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت. کارها بر وفق مرادتان خواهد بود، به شرط آنکه نذر خود را ادا کنید. بدون تردید، نیت شما عملی می گردد. بر خداوند بزرگ توکل کنید.

۴- بیمار شفا می یابد. سفر را توصیه می کنم. از مسافر خبرهای خوشی می رسد. ۲ فرزند خواهید داشت. از زندگی خوبی برخوردارید و طالع شما در برج سعد می باشد و آینده ای روشن و درخشان خواهد داشت. مبارک است. اگر می خواهید خداوند فرزندی پارسا و خوب به شما بدهد، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۵ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین اسرار مرگ، بزرگترین افتخار ایمان و بزگترین سود فرزند نیک است."

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 414 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون فرصتی مناسب برای شما فراهم گردیده تا بتوانی به مقصود خود برسی. اگر از این فرصت به نحو احسن استفاده کنی، مسلما به موفقیت های بزرگتری نیز دست خواهی یافت. اگرچه اکنون امکانات لازم را برای عملی نمودن نیت خود نداری، اما با کمی تلاش می توانی این امکانات را مهیا کنی. سعی خود را دوچندان کن که زمان رسیدن به آرزوهای دیرین است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* یار گفت آیا از لب لعل من آرزو و تمنای بوسه ای نداری؟ جواب داده ایم آری، من در این آرزو جان نثار کردم اما برای من قدرت و قوت دیدار نمی باشد.

* اگر چه حافظ خزانه دار گنج دانش و معرفت است اما از دست روزگار و اندوه آن، قریحه و استعداد سخن پرورش خاموش شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انسان شوخ طبع و بذله گویی هستید و در عین شادی و خرسندی، دلی به اندازه کوه دماوند، پر از اندوه و غم دیگران و اطرافیان دارید. چون سرشت شما با مهر و محبت همراه است. راضی به ناراحتی و رنج کسی نیستید اما متاسفانه دیگران ارزش کار شما را نمی دانند و موجب آزار شما می شوند. اشکالی ندارد. خداوند واقعاً با شماست. بر او توکل کنید که همیشه موفق هستید.

۳- با افراد لاابالی و معتاد نشست و برخاست نکنید. قدری به اطراف خود نگاه کنید زیرا آینده ای بسیار درخشان در انتظار شماست. ممکن است این دغل دوستان گرد شیرینی، آن را خراب کند و کبوتر اقبال را به پرواز درآورد تا دیگر برنگردد.

۴- این نیت با اندکی صبر و شکیبایی عملی می گردد. اگر شتاب کنید و او را وسوسه سازید، کار خراب تر می شود. زمان در دستان شماست و همه چیز را حل می کند. فعلا اوضاع او خوبست. پسری زیبا در خانواده شما به دنیا می آید.

۵- اگر سه ویژگی در کسی باشد، خداوند وی را تحت حمایت خود حفظ می کند و او را به بهشت می برد.

• ملایمت با تهی دستان

• مهربانی و محبت به پدر و مادر

• نیکی به زیر دستان

پس این سه ویژگی را در زندگی حفظ کن.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 329 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کارها برایت مهیا شدند و با شانس و اقبالی که روبه رو شدی توانستی به اهداف و آرزوهای دیرین خود برسی. اکنون بیش از این طمع کردن و به دنبال هوی و هوسها رفتن به صلاح تو نیست. کاری که آغاز کرده ای بهترین انتخاب برای توست. از این راه برنگرد زیرا مسیری بهتر از این نخواهی یافت و با ادامه این مسیر به کامیابی و سعادت خواهی رسید.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 425 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دوست و یار عزیزی را از دست داده ای و در غم دوریش بی تابی. به دنبال راه چاره می گردی تا او را بازگردانی. تو که از صمیم قلب از کرده خود پشیمان هستی و قصد آزار او را نداشته ای و در ضمن به او حق می دهی که از تو رنجیده خاطر شود، بهتر است جسارت به خرج دهی و حرف دل را با او بگویی. بدان که دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها برطرف شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* محبوبم در لباس کتان نازک ظریفش، با ناز و کرشمه خرامان می رفت و از شدت حسادت جمال وی، صد زیباروی لباس حریر خود را پاره کردند.

* از حرارت آتش شراب بر اطراف چهره اش مانند ژاله و قطرات باران که بر برگ گل بیفتد، چهره اش عرق کرده بود.

* لب یاقوت روح پرور محبوب، از آب چشمه محبت بوجود آمده است و قامت بلندش، به ناز تربیت شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت ارزش آن را دارد که برایش تلاشی بی وقفه کنید زیرا سعادت و کامیابی در آن بخوبی دیده می شود. حیف است که زمان از کف برود و وقت بیهوده تلف گردد.

۳- همه چیز از روی اجبار به دست می آید، غیر از عشق که باید دلی گرم و قلبی پر از احساس وجود داشته باشد. پس اول او را امتحان کنید. سپس دل در گرو عشق او بسپارید که هم پسندیده است و هم عیبی ندارد زیرا ممکن است دلش جای دیگر باشد و شما را برای حسادت دیگران بطور موقتی انتخاب کرده باشد.

۴- در آینده امکانات بهتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بهتر بگویم زمان در اختیار شماست و شاهین موفقیت اجازه ورود می خواهد.

۵- نشانه دوست مخلص چهار چیز است:

• قلبش پاک است.

• اعضایش بی آزار است.

• خیرش به دیگران می رسد.

• از بد کردن خودداری می کند.

۶- با توکل بر خدای متعال اقدام کنید و ابتدا بجاست که با استادی در این باره مشورت کنید. باید به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 396 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست در انتظار وقت مناسب بوده ای، اکنون آنچه منتظرش بودی از راه رسیده است، تعلل نکن، وقت را از دست مده. اگر می خواهی به مقاصد خود در زندگی برسی و زندگی همراه با آرامش و نشاط داشته باشی، اکنون باید رنج تلاش و زحمت را به خود هموار سازی، ولی هرگز پای خود را از راه صواب بیرون نگذار و عزم خود را در انجام امور خیر جزم کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بیش از اندازه زندگی را به خود سخت می گیرید و از هر چیزی دلخور و عصبانی می شوید. با همه سر ناسازگاری و دعوا دارید. در حالی که دنیا آن قدر بقایی ندارد که مرتبا در تشویش زیاده طلبی، اضطراب و دادخواهی باشید. قدری با مهربانی و حوصله عمل کنید.

۲- از اینکه در مورد کار و موضوعی با شکیبایی پیش می روید، عیب بزرگی است زیرا زمان را از دست می دهید و امکانات را به باد خواهید داد. این اندازه با تانی گام برداشتن، سهل انگاری است. پس با دقت، سرعت عمل و تلاش گام بردارید که رقیبان در راهند و شما باید از آنها پیش بیفتید.

۳- به زودی به مسافرتی می روید و در این سفر ملاقاتی روی می دهد که بسیار جالب و تحول برانگیز خواهد بود. شما در این مسافرت مسیر زندگی خود را تعیین خواهید کرد.

۴- کسی که به شما عشق می ورزد، اول او را امتحان کنید تا فریبش را نخورید چون دنیا فریبکار است.

۵- یکی از اقوام نیاز مبرم به پدر یا همسر یا برادر شما دارد. به او بگویید که از کمک کردن به او دریغ نکند و سعی نماید حاجتش را برآورد. افسردگی و سردی زمستان محصول کج ایستادن خورشید است. تنها با راستی اوست که بهار می آید.

۶- از مسافر خبرهای خوش دریافت می کند. در یک میهمانی برخوردی زیبا روی می دهد که به نفع شماست. نسبت به زندگی خوش بین باشید زیرا انسان های بدبین اغلب اوقات افسرده اند. بنابراین توصیه می کنم عینک خوش بینی بر چهره بزنید تا شاداب بمانید.

۷- پیامبر اکرم (ص) می فرماید: "هر چه ایمان انسان زیادتر شود، علاقه اش به همسر خود بیشتر خواهد شد." (میزان الحکمه جلد ۴ صفحه ۲۸۷۵)

۸- رنجشی که در دل دارید، زاییده افزون طلبی و کم لطفی است که از هر دو طرف حاصل شده است. به سخنان این هفته او گوش کنید و مطالب گذشته را کلا فراموش نمایید تا راحت تر باشید. به او بگویید او شخصی است که فردا زیر قولش خواهد زد پس دقیقاً مواظب باشید.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 146 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

این روزها کارهایی می کنی که از تو بعید است و همه را به تعجب واداشته ای. درست است که همه در مقابل تو سکوت کرده اند ولی واقعا نگران تو هستند. کمی به خود بیا و اینقدر بیهوده خودت و دیگران را عذاب نده. ادامه این روش بجز درد و رنج و عذاب برایت چیزی نخواهد داشت. دلهره ها و وسواسهای بیجا را از خود دور کن و از نعمتهایی که خدا در اختیارت نهاده استفاده نیکو ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

*پرتو ماه رخسار وی را از بام کاخش آشکار می دیدم. بدان گونه که ماه تابان از شرمساری در برابر ماه رخ او حیران بود.

* به ترانه رامشگر و ساقی، گاه و بیگاه قدم در راه عشق گذاشتم زیرا از آن راه دشوار و دراز قاصد به آسانی خبری نمی آورد.

* بخشش معشوق سراسر از روی نیکی بود زیرا در راه عشق چه زبان سبحان الله می گشود و چه کمربند عیسی ویان بر کمر می بست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت تاکنون رنج فراوان برای شما بوجود آورده است اما به شما با اطمینان مژده می دهم که زمان ناراحتی پایان پذیرفت و کارها به خوبی حل می شود و هنگام کامیابی فرا رسیده. به شرط آنکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و اینجانب را نیز دعا کنید.

۳- چرا بر خلاف میل و اراده دست از آن کار کشیدید و به حرف این و آن توجه کردید و همه را شگفت زده کردید؟! حتماً از افراد حسود و سیگاری و معتاد دوری کنید و توکلتان را بر خدا قرار دهید و به امید خدا با فعالیت و سرعت عمل گام بردارید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: بانمک، بذله گو، بسیار شوخ، کم شانس، خوش قلب، ساده، بلند نظر، عاشق دوست، با استعداد، مصمم، شجاع، جذاب، با سلیقه، سخاوتمند، درسخوان، با حافظه، مونس و مهربان.

۵- رنگ آب آسمانی را توصیه می کنم که به شما آرامش و صفا می بخشد و بر احساس و اندیشه شما می افزاید و او را سخت به شما مشتاق می سازد. از سخنان او ناراحت نشوید، چون او قصد بدی ندارد و شما را دوست دارد. این هفته هدیه ای دریافت می کنید و پیشنهاد جدیدی دریافت خواهید کرد. از او نگران نباشید، اگر چه ناقلاست، ولی عنان وی در دست شماست.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 223 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام وجودت از عشق به معشوقی آکنده است و در فکر و اندیشه ات جایی برای هیچ کس جز او نیست. گویا این عشق با جانت درآمیخته. اما بدان که در راه عشق همیشه مشکلاتی وجود دارد که با صبر و شکیبایی حل خواهد شد. پس بجای بی قراری، شکیبایی به خرج بده که نیکوترین کارها در رسیدن به مقصود است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- زیاد در فکر و اندیشه یار و محبوب هستی. هرگز از یاد او نمی روی اما غصه خوردن دردی را دوا نمیکند. بلکه تلاش و کوشش همراه با توکل به خدا برطرف کننده این ناراحتی است. نذر خود را ادا کن که سفر انجام می پذیرد.

۲- می دانم که آتش مهر و محبت او در جانت زبانه می کشد و شب و روز در فکر او هستی. البته او نیز از این قاعده خارج نمی باشد ولی نیاز به صبر و شکیبایی دارد.

۳- آدمی خوش قلب، مهربان، با وفا و دوست داشتنی هستی پس عصبانیت و خود خواهی شایسته شما نمی باشد. سعی کنید بر اعصاب خود مسلط شوید زیرا دیگران تقصیر ندارند. عامل اصلی، تردید و دودلی و زود رنجی شما می باشد.

۴- همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که انشاءالله نیت شما برآورده شود.

۵- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش هر دو مناسب است ولی تغییر مکان و شغل زود است. زمان ازدواج یا طلاق نرسیده است.

۶- حضرت حافظ در بیت های پنجم و هفتم می فرماید:

* محبت تو چنان در دل و جانم جای گرفته است که اگر سرم برود، عشق تو از دل و جانم بیرون نمی رود.

* هرکس که می خواهد مانند حافظ سرگردان نشود، دل به خوبان ندهد و دنبال زیبا رویان نباشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۷- به زودی خوابی خواهید دید که در زیر باران می باشید. تعبیرش این است که موفقیت و رضایت خاطر نصیب شما خواهد شد و ثروتی پنهانی به شما می رسد و از برکت و سعادت خانوادگی برخوردار می شوید. به شرط آنکه فخر فروشی نکنید بلکه از رحمت خداوندی برای دستگیری خلق خدا بهره بگیرید.

۸- با سخنان این هفته خود اوضاع را بدتر کردید. راهش این است که دل او را به دست آورید و بگویید خواستم شما را امتحان کنم.

۹- با چرب زبانی، بهتر می توانید او را رام و متقاعد سازید زیرا وی عجول و عصبانی است. یک مرتبه با این رویه کارها را مشکل می کند.

۱۰- منتظر خبر و مژده ای از طریق اینترنت باشید.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 308 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می خواهی اما برای رسیدن به آن، مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری، اما با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می توانی این مقدمات را فراهم نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- آتشی در افتاده که جان و جسم شما را می سوزاند. از خداوند می خواهی که آن را سرد کند. همان طوری که آتش را بر حضرت ابراهیم (ع) سرد فرمود. سعی کن بی تابی نکنی و طاقت و شکیبایی را از دست ندهی چون این نیت بسیار اهمیت دارد و باید رنج را تحمل کنی. بدان که در حال امتحان هستی. جانان دور است. پس نه پایت به منزلش می رسد، نه دستت جر اینکه صبر کنی. با تلاش و کوشش و توکل بر خدا انجام این نیت امکان پذیر است و لاغیر.

۲- تا کنون چندین بار به تو نارو زده اند. چرا از لجبازی دست بر نمی داری؟ یکدندگی هم حد و اندازه ای دارد. اکنون که عاقل شده ای، از نیروی صبر و شکیبایی کمک بگیر و با اندیشه و تفکر عمل کن. زیرا به نیروی بازو، ثروت و منازعه در این راه اثری ندارد. پندی دوستانه برایت دارم. کارهایی که انجام می دهید بی غرض و با تقوی و حسن نیت باشد.

۳- برای دولتمند شدن، خود را زحمت نده زیرا دولتمندی بال هایی دارد که مثل عقاب در آسمان می پرد. شما نیز اگر می خواهید دولتمند شوید، با نیروی ایمان، اعتقاد و توکل عمل کنید. زیرا هر که شریعت را ترک کند و یا ایمان خود را ضعیف سازد، در حقیقت شرارت و شرور را می ستاید اما هر که شریعت را نگاه دارد، از شرور و بدی نفرت دارد.

۴- اگر می خواهید عاقبت و سرانجام این کار نیکو شود، در ۶ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه یونس، آیه ۱۰ تا ۱۶ را بخوانید. موبایل و اینترنت اگر چه اطلاعات مفیدی به شما می دهند ولی مواظب باشید گمراه نشوید.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 355 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زمان تصمیم گیری و عمل فرا رسیده. قبل از اینکه زمان از دست برود با فکری باز و صبر و حوصله تصمیمی عاقلانه بگیر. از اهل ریا و دنیاپرستان و حسودان فاصله بگیر و در راه عملی نمودن تصمیمت قدم بردار، قبل از آنکه آینه دلت را زنگارها سیاه کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- سعی کنید از افراد معتاد و ناباب دوری کنید که جز ضرر و زیان، بهره ای ندارند. آنان در کار خود غرق بدبختی اند. پس شما به هیچ وجه با آنان نشست و برخاست نکنید زیرا شخصیت خودتان و آبروی خانوادگی شما اجازه چنین کاری را نمی دهند.

۲- حضرت حافظ در بیت های هفت و هشتم می فرماید:

* من چه رند خرابات و چه حافظ قرآن باشم، چه بد و چه خوب، هر چه هستم، ظاهر و باطنم یکی است و اهل ریا و تزویر نیستم. از این هم کمترم و کسی را فریب نمی دهم.

* سینه من با بار غم او مناسبت ندارد و میانشان خیلی فاصله است. زیرا غم جانان چون کوه است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- مقدمات این نیت باید فراهم گردد و هنوز آماده نمی باشد. لذا مقداری صبر و حوصله لازم است. مسافر حالش خوبست ولی گره ای در کارش است که به زودی برطرف می شود و خبرهای خوشی خواهد داد. شخصی سفید روی، مو حنایی، چاق و کوتاه قد به زندگی شما حسادت دارد. اسرار زندگی را با او در میان مگذارید.

۴- در ۱۵ شب آینده خوابی خواهید دید که آب را بر زمین زراعتی و باغ و بوستان جاری می کنید. نشانه آنست که فرزندان شما به زودی ازدواج خواهند کرد و ملاقات مهمی در پیش دارید که بسیار مفید خواهد بود.

۵- از طریق موبایل و اینترنت تبادل نظرهای فراوانی روی خواهد داد و چه بسا اتفاقاتی نیز بوقوع بپیوندد که جای تامل دارد.

۶- تغییرات کلی را شاهد خواهید بود که شما از آن سود خواهید برد و خانواده شما خوشحال خواهند شد.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 305 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از انجام کار خطایی به شدت پشیمان و شرمنده ای، اما بدان پشیمانی از کردار ناصواب در انجام ندادن مجدد آن است. اما در مورد انتخابی که کرده ای، دچار اشتباه نشده ای، چرا که این انتخاب تو را میان عاقلان و عالمان نه تنها خجالت زده نخواهد کرد، بلکه سربلند نیز خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هر کسی در وجدان خود از عمل نادرست خویش شرمنده می شود اگر چه دیگران ندانند و این صفت آزادگان است.

۲- با خود می گویی محبوب من از آفتاب زیباتر است و از اینکه دل به او بسته ای نزد دیگران شرمنده نیستی. او را بسیار با گذشت و خوش خلق و با وفا می دانی. اگر چه این فکر شما درست است و شکی در آن نمی باشد اما بی محابا بیان کردن اولاً سبب حسودی دیگران خواهد شد ثانیاً طرف مقابل احساس غرور می کند و برای تو فخر فروشی می کند. پس سعی کن عمل خود را عادی جلوه دهی.

۳- به مراد خود خواهی رسید به شرط آنکه نذری را که نموده ای، ادا کنی و این نیت را با یکی از اطرافیان با تجربه و خردمند در میان بگذاری و مشورت کنی.

۴- پندی برایت دارم. بگو بار خدایا زبانم را از دروغ و چشمم را از خیانت پاک گردان. کسی که به جای نیکویی بدی می کند، بلا از خانه او دور نخواهد شد. دل شادمان، شفای نیکو می بخشد اما روح شکسته، استخوان ها را خشک می کند.

۵- معامله خرید را توصیه می کنم ولی برای فروش مناسب نمی باشد. سفری خوش در پیش دارید. ثروتی به دست می آورید. در تحصیل موفق می شوید. در کار چندان کامیابی وجود ندارد. ازدواج انجام می گیرد و او موافقت می کند.

۶- اگر می خواهید از غم و دشمنی به راحتی و آسایش برسید، در ۶ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الفرقان، آیه ۸ تا ۱۴ را بخوانید.

فال حافظ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 377 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با مشکلی برخورد کرده ای که تو را بسیار ناراحت و رنجور کرده است. باید بدانی که حل این مشکل کاری بس سخت و دشوار است. در حل این مشکل در اولین مرحله از خداوند کمک بگیر و به معصومین متوسل شو و در مرحله دوم با افراد عاقل شور و مشورت کن که کوچکترین اشتباه تو کار را خراب تر خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و هشتم می فرماید:

* ما شبی دست بالا می بریم و دعایی می کنیم. برای اینکه غم هجران تو را بدین وسیله چاره ساز باشیم.

* دل من بسیار آشفته و پریشان گردید. پس حافظ شیرین سخن کجاست تا با شعر او وقتی خوش داشته باشیم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به دنبال چیزی هستید که تمام فکر و اندیشه شما را تصاحب کرده و برای دستیابی به آن مرتبا دعا و نیایش می کنید. خواهش میکنم در این راه عجله نداشته باشید. از صبر و شکیبایی بهره برده و از فردی آگاه و عالم کمک بگیرید و توکلتان بر خدا باشد.

۳- توصیه می کنم برای اجرای این نیت به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.

۴- مدتی در کار و زندگی شما گره ای بوجود آمده. علتش وسواس و لجبازی طرفین می باشد. لازم است از ملاحت و سرمستی و عشق بهره بگیرید.

۵- مسافر شما وضعیتی نسبتاً خوب دارد. حدود یک ماه دیگر کار او طول می کشد. ملاقات مهمی و هدیه ای در پیش دارید.

۶- یافتن پیش از جستجو اتفاق نمی افتد. لحظه لحظه جستجو، یافتن است. پس از لحظات شیرین زندگی خود حداکثر بهره را ببرید زیرا عالم و دانای فردای ما، تنها خداست.

۷- رنگ آبی یا فیروزه ای را برایتان پیشنهاد میکنم که بر زیبایی، ملاحت، صلابت و اتکای به نفس شما می افزاید و چهره یتان را شاداب تر می سازد.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار