پرسپولیس

هوادار پولدار پرسپولیس این ستاره را قرمزپوش می‌کند؟ | یحیی، هواداران پرسپولیس و باجی منتظرند این هوادار کارت بکشد!

درویش اعلام کرده فقط در یک صورت می‌توانند مهاجم خارجی به خدمت بگیرند و آن هم این است که بخش عمده‌ای از قرارداد او را هوادار متمول پرداخت کند.

هوادار پولدار پرسپولیس این ستاره را قرمزپوش می‌کند؟ | یحیی، هواداران پرسپولیس و باجی منتظرند این هوادار کارت بکشد!

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس هفته اول را با برد شروع کرد. هواداران پرسپولیس معتقدند این تیم امسال هم می‌تواند قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. 

با توجه به اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس، این تیم نمی‌تواند هزینه زیادی برای جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت انجام دهد.

اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس اصلا مساعد نیست و در چنین اوضاع و احوالی رضا درویش تمایلی ندارد که برای جذب بازیکنان خارجی هزینه هنگفتی کند. در این میان یحیی گل‌محمدی دست‌بردار نیست و سخت باشگاهش را تحت فشار گذاشته که حتما یک مهاجم نوک برای تیمش به خدمت بگیرند. در همین راستا نیز او نام دو مهاجم را به باشگاه پرسپولیس داده تا با آنها وارد مذاکره شوند.

اما در این ارتباط با خبر شدیم که درویش اعلام کرده فقط در یک صورت می‌توانند مهاجم خارجی به خدمت بگیرند و آن هم این است که بخش عمده‌ای از قرارداد او را هوادار متمول پرداخت کند. اتفاقی که در مورد تمدید قرارداد چند سرخپوش هم رخ داد.

هوادار متمول باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود که پول رضایتنامه سعید عزت‌اللهی را به باشگاه دانمارکی پرداخت ‌می‌کند اما وقتی این انتقال منتفی شد حالا ممکن است او در ماجرای جذب مهاجم خارجی دست به جیب شود؛ هرچند در جذب ننکا، گلر برزیلی هم هوادار متمول پرسپولیس باز کمک حال این باشگاه خواهد بود.

دو گزینه نهایی خارجی پرسپولیس مشخص شدند/ شانس این برزیلی بیشتر است!

پرسپولیس به دنبال خرید الیو باجی

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها در این فصل لیگ برتر هم، دغدغه‌ای تکراری در فصل نقل و انتقالات داشتند. دغدغه‌ای که سال‌هاست، از فصلی به فصل دیگر منتقل می‌شود. شهریار مغانلو مقطعی توانست مشکل خط حمله پرسپولیس را حل کند اما حضور او در این باشگاه، بیشتر از یک نیم فصل طول نکشید. سرنوشتی مشابه یورگن لوکادیا که با وجود صدرنشینی در جدول گلزنان، پیش از پایان نیم فصل اول از پرسپولیس جدا شد. پرسپولیس این فصل، گزینه‌های زیادی را برای خط حمله بررسی کرده و الیو باجی، مهاجمی است که یحی گل‌محمدی قصد اضافه کردن او به ترکیب تیمش را دارد.

تفاوت باجی با بیشتر خارجی‌هایی که به فوتبال ایران آمده‌اند سن و سال اوست. باجی 25 ساله، در بهترین سال‌های دوران بازی به سر می‌برد. او پس از سال‌ها بازی در سطح اول سوئد، اتریش، مصر و ترکیه، به لیگ 2 فرانسه رفت و پیراهن امیان را پوشید. عملکرد باجی در فصل 2021/22، درخشان بود. او توانست در لیگ 2 فرانسه، 13 گل بزند و در رده پنجم بهترین گلزنان لیگ قرار بگیرد. همین کارنامه هم باعث شد فصل پیش، بوردو سراغ او برود و با انتقالی 3 میلیون یورویی، باجی را به این تیم ببرد. زدن 4 گل و دادن 3 پاس گل،‌ نتوانست انتظارات را از باجی برآورده کند. بوردو که فصل پیش در لیگ 2 فرانسه سوم شد و نتوانست به سطح اول فوتبال این کشور برگردد، تصمیم به فروش باجی گرفته است.

ualddmsy (1)

مانع بزرگ پرسپولیسی شدن باجی، رقم بالای رضایتنامه و حقوق اوست. باشگاه پرسپولیس، ادعا کرده این انتقال 4 میلیون دلار در مجموع هزینه خواهد داشت و بخاطر همین هم، از خرید باجی عقب نشینی کرده است. با این حال به نظر می‌رسد بوردو، با انتقال قرضی باجی هم موافق باشد. پرسپولیس در این صورت، برای انتقال باجی باید یک و نیم میلیون دلار هزینه کند. رقمی که در توان پرسپولیسی‌ها نیست و آن‌ها نهایتا، امکان پرداخت یک میلیون دلار را دارند. در صورت حل این اختلاف، باجی می‌تواند فصل بعد پیراهن پرسپولیس را بپوشد و در خط حمله این تیم، به میدان برود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار