رونالدو| نامزد رونالدو| رونالدو و جورجینا

رونالدو از این دختر شماره گرفت!! | ویدئوی عجیب از کریستیانو رونالدو

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو از یکی از هوادارانش شماره می‌گیرد!

رونالدو از این دختر شماره گرفت!! | ویدئوی عجیب از کریستیانو رونالدو

خبرملت: رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو از یکی از هوادارانش شماره می‌گیرد!

برخی از صفحات مجازی نوشته‌اند که این ویدئو مربوط به حضور رونالدو در ایران است اما واقعیت چیز دیگری است و ویدئو مربوط به گذشته است و ارتباطی به ایران ندارد.

دیدار رونالدو با دختر هنرمند ایرانی

هوادار معلول و پرتوان پرسپولیس با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد. 

فاطمه حمامی هوادار پرتوان پرسپولیسی است که معلولیتش مانع هنر و شکوفایی او نشد، آرزو کرده بود که وقتی کریستیانو رونالدو به تهران می‌آید بتواند او را ببیند. 

باشگاه پرسپولیس نیز از آن زمان تصمیم گرفت آرزوی فاطمه را محقق کند. با حضور کاروان فوتبال النصر، مدیرعامل باشگاه در ارتباط با مدیران ارشد باشگاه النصر بالاخره شرایط این امر را فراهم آورد و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، فاطمه حمامی امروز پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، راهی هتل محل اقامت تیم فوتبال النصر شد و با رونالدو دیدار کرد. 

IMG_20230919_183603_764

او تابلوهایی که از وی نقاشی کرده بود را به ستاره بین‌المللی فوتبال جهان هدیه کرد و با او عکسی به یادگاری گرفت.

رونالدو نیز پیراهن شماره ٧ خود را امضا و به فاطمه حمامی اهدا کرد.

 

استقبال هواداران ایرانی از رونالدو

کریستیانو رونالدو امروز سه شنبه همراه با تیم النصر برای بازی مقابل پرسپولیس وارد تهران شد.

ورود رونالدو به تهران با استقبال شدید هواداران روبرو شده است، به طوری که هواداران وارد محل اقامت رونالدو در هتل اسپیناس پالاس شده‌اند، هرچند این بی نظمی ها ممکن باعث دردسر شود.

نامزد رونالدو به ایران نیامد

جورجینا رودریگرز نامزد مشهور رونالدو با انتشار یک استوری تازه در اینستاگرام اش نشان داده که با جت شخصی اش در حال برگشت به عربستان است.در روز‌های اخیر خبر حضور کریستیانو رونالدو در ایران به همراه تیم النصر شایعات عجیبی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

چرا که برخی از کاربران و طرفداران ایرانی جورجینا از او تقاضا کرده اند که به همراه ستاره فوتبال پرتغال در ایران حضور پیدا کند.

هر چند احتمال عملی شدن این اتفاق بسیار محال است. چرا که رونالدو و اعضای باشگاه النصر برای یک سفر یک روزه راهی ایران می‌شوند.

همچنین با توجه به فرزندان این زوج مشهور و فعالیت‌های تبلیغاتی گسترده جورجینا در کشور‌های دیگر باید این موضوع را منتفی دانست

در همین راستا ساعاتی پیش این مدلینگ پرحاشیه با انتشار یک استوری متفاوت در اینستاگرام اش اعلام کرده که در حال برگشت به خانه اش در عربستان است.

نکته جالب توجه این استوری استفاده جورجینا از جت شخصی رونالدو است که با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

عکس | نامزد رونالدو به شایعات درباره حضور در ایران واکنش نشان داد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار