گرم‌شدن هوای تهران؛ منتظر گرد و خاک باشید

بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، وزش باد، گرد و خاک و افزایش تدریجی دما از فردا اعلام شده است.

گرم‌شدن هوای تهران؛ منتظر گرد و خاک باشید

براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز وضعیت جوی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی و وقوع ناپایداری‌های همرفتی، آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات وزش باد شدید در نواحی مرکز و جنوب گاهی همراه با خیزش گردوخاک همچنین در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه نیمه شمالی استان با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

از روز شنبه تا سه‌شنبه (۶ تا ۹ خرداد) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود. در روز شنبه در سطح استان وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود به طوریکه در نیمه جنوبی استان گاهی خیزش گردوخاک و در ارتفاعات به‌ویژه فیروزکوه در ساعات بعدازظهر همراه بار رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

برای روز امروز (جمعه) کاهش محسوس دما و از شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۶ خردادماه) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در بعدازظهر وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۷ خردادماه) کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند.

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار