معاون اول قوه قضاییه: فوت مهسا امینی بهانه بود

معاون اول قوه قضاییه اقدام صورت گرفته یکسال اخیر قوه قضاییه را در حوزه امنیت و اجتماع بی‌نظیر دانست و اغتشاشات سال گذشته را برنامه‌های دشمن و فوت مهسا امینی را بهانه‌ای برای آن عنوان کرد.

معاون اول قوه قضاییه: فوت مهسا امینی بهانه بود

مصدق گفت: سالی که گذشت برای قوه قضاییه سال بسیار متفاوتی بود چالش‌هایی که قوه قضاییه با آن روبرو بود به ویژه در حوزه امنیتی و اجتماعی بسیار بی‌نظیر بود و با ریاست قوه قضاییه و فرامین مدبرانه مقام معظم رهبری و با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نیروهای نظامی و انتظامی که همراه بوده‌اند و هستند و تلاش همه همکاران در دادگستری‌های سراسر کشور توانستیم از آن عبور کنیم.

معاون اول قوه قضاییه عنوان کرد: گذر از این برهه حساس با  مدیریت جدی حاصل شد و  برنامه‌های دشمن در مورد اغتشاشات سال گذشته همه نقش بر آب شدند.

 وی گفت: دشمن بیشتر از یک سال پیش برای خرابکاری و اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بود و فوت خانم مهسا امینی بهانه‌ای بود که اگر هم فوت نمی‌کرد، این اغتشاش‌ها توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود و آن را اجرایی می‌کرد که با هوشیاری مردم برنامه های دشمن شکست خورد.

مصدق افزود: قوه قضاییه و نیروی انتظامی باید با کسانی که به صورت برنامه ریزی شده و معاندانه در موضوع حجاب هنجارشکنی می‌کنند، برخورد ‌کنند و ما نیز باید توجه داشته باشیم که اقتدار پلیس را حفظ کنیم و قوه قضاییه وظیفه دارد از پلیس حمایت کند.

وی ادامه داد: این تعداد افراد که بخواهند لجاجت کنند بسیار اندک‌اند و این از برنامه‌های دشمن می باشد که  با سازمان دهی و انجام کار تبلیعاتی و صرف هزینه زیاد قصد دارد  که در برابر ارزش‌های دینی ما بایستد.

معاون اول قوه قضائیه درپایان به همکاران خود در سراسر کشور توصیه کرد و گفت: مجازات تکمیلی باید نسبت به عمل ارتکابی و مجازات اصلی جرم  سنخیت داشته باشند و برخی از آرای قضایی که در مورد بدحجابی صادر می‌شوند باید برابر قانون باشند و حقی از کسی ضایع نشود و مجازات تکمیلی در این حوزه باید به نحوی باشد که  قانون و عرف آن را بپذیرد و متناسب باشد.

 

 

منبع: ایسنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار