بلیت بازی پرسپولیس – نساجی، 1/5 میلیون تومان فروخته شد

در حاشیه بازی امروز پرسپولیس – نساجی، هواداران تیم برای رفتن به ورزشگاه حاضر به پرداخت یک و نیم میلیون تومان بلیت در بازار سیاه این بازی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز برکزار می شود و پرسپولیس در شرایطی در قائمشهر میهمان نساجی است که با توجه به حضور در صدر جدول، امید زیادی به قهرمانی دارد.

در این بین هواداران زیادی خود را به قائمشهر و ورزشگاه وطنی رسانده اند تا بتوانند این بازی مهم را از نزدیک ببینند. از صبح امروز شهر قائمشهر مملو از طرفداران نساجی و پرسپولیس شده و بازار کری خوانی هم حسابی داغ است.

یک هوادار نساجی در اطراف ورزشگاه وطنی اظهار داشت که مردم شهر قائم‌شهر طرفدار تیم شهرشان خواهد بود. او گفت: امروز نساجی با نتیجه 1-0 پیروز می شود. با اینکه پرسپولیسی‌ هستم ولی در مقابل تیم شهرم، طرفدار نساجی خواهم بود. خون من قرمز رنگ است ولی در شهر ما فقط نساجی تشویق می‌شود. این هوادارانی که به اینجا آمده و پرسپولیس را تشویق می‌کنند، هیچ کدام قائمشهری نیستند.

جالب اینکه هوادار قائمشهری دیگری گفت: نساجی تیم شهرمان است اما پرسپولیس باید قهرمان شود.

هوادار دیگر که طرفدار نساجی است، افزود: من امروز هوادار تیمم هستم ولی معتقدم که پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر پیروز خواهد شد.در مازندران، اکثراً تیم دومشان پرسپولیس است.

در این بین هواداری در خصوص بلیت فروشی نیز صحبت کرد: در عرض 10 دقیقه تمام بلیت‌ها فروش رفته بود و من نتوانستم بلیت خریداری کنم. من بلیت را بازار سیاه با قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان خریدم.

در حالی که بازار کری خوانی بین هواداران از ساعت ها پیش از باز شدن در ورزشگاه وطنی آغاز شده بود، پس از باز شدن و درها و استقرار تعدادی از هواداران دو تیم، درگیری کوتاهی میان هواداران نساجی و پرسپولیس به وجود آمد که با دخالت مأموران حاضر در ورزشگاه خاتمه یافت.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار