علی دایی

علی دایی بغضش شکست | علی دایی: مردم بدانند من غریب بودم

تمام این مدت سکوت کردم تا تیم ملی کشور موفق باشد و نتیجه بگیرد اما می‌خوام الان تنها نگفته خود را درباره تیم ملی بگویم و آن این است که مردم بدانند که در تیم ملی تنها غریب بودم و کسی پشتوانه من نبود

علی دایی بغضش شکست | علی دایی: مردم بدانند من غریب بودم

علی دایی بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است. علی دایی سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود. علی دایی فوتبالیست ایرانی و متولد شهر اردبیل است. علی دایی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه صنعتی شریف تهران تا مقطع لیسانس ادامه داد.

علی دایی بغضش شکست

در فصل نهم  رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس با علی دایی در بوشهر نتوانست نتیجه ای جز شکست مقابل تیم شاهین بوشهر کسب کند و یک شکست سنگین و غیر قابل تصور را تجربه کرد. سرخپوشان تهرانی در بوشهر با نتیجه عجیب چهار بر یک مغلوب شدند تا هواداران این تیم شوکه شوند.  

علی دایی سرمربی سرخپوشان در آن مقطع اظهار داشت : این نتیجه از اتفاقات فوتبال است که هر ۱۰ سال یکبار پیش می‌آید. همه چیز دست به دست هم داد تا چهار گل بخوریم. من فقط آمدم پرسپولیس را جمع جور کنم و در آینده نزدیک نیز به این هدف خواهم رسید. فقط خدا می‌تواند من را خراب کند. همیشه در تمام زندگی خدا را حس می‌کردم که به من قوت قلب می‌داد. در این شکست همه ما مقصر بودیم  متاسفانه بازیکنان فقط در داخل زمین راه می‌رفتند شاید اگر آن‌ها سر جای خود می‌ایستادند و ۱۰ درصد از توان خود را می‌گذاشتند ۴ گل دریافت نمی‌کردیم.

وی در ادامه  عنوان کرد:  تمام این مدت سکوت کردم تا تیم ملی کشور موفق باشد و نتیجه بگیرد اما می‌خوام الان تنها نگفته خود را درباره تیم ملی بگویم و آن این است  که مردم بدانند که در تیم ملی تنها غریب بودم و کسی پشتوانه من نبود ولی در پرسپولیس مدیریت و مسئولان دیگر مثل کوه پشت سرم ایستاده اند و می‌خواهم خودم را نشان دهم.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار