مسی|تیم ملی آرژانتین

همبازی جدید مسی|چه کسی فکرش را میکرد!/عکس

چند روز پیش از دیدارهای نیمه‌نهایی، آرژانتینی ها تصمیم گرفتند درهای اردوی تیم را به روی کسانی که می‌دانستند چگونه گروه را در حین مسابقات یکپارچه کنند، باز کنند.

همبازی جدید مسی|چه کسی فکرش را میکرد!/عکس

 تیم ملی فوتبال آرژانتین تنها یک قدم تا قهرمانی در جام جهانی فاصله دارد و آن‌ها برای تحقق این هدف دیرینه از انجام هیچ کار روحیه‌بخشی دریغ نمی‌کنند.

چند روز پیش از دیدارهای نیمه‌نهایی، اعضای تیم تصمیم گرفتند درها را به روی کسانی که می دانستند چگونه گروه را در حین مسابقات یکپارچه کنند، باز کنند، یکی از این افراد سرخیو آگوئرو است که دوباره با لیونل مسی دیدار خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال آرژانتین و اعضای کادر فنی تیم تصمیم گرفته‌اند سرخیو در اردوی تیم بماند و حتی با آنها تمرین کند، او یک گل زیبا هم در جلسه تمرینی به ثمر رسانده است.

او نه‌تنها در کمپ آرژانتینی‌ها می‌ماند، بلکه قرار است به عنوان هم‌اتاقی لیونل مسی بار دیگر فوق‌ستاره فوتبال جهان را به مانند تورنمنت‌های بزرگ گذشته همراهی کند.

همین طور سه فوتبالیستی که در آخرین لحظات به دلیل مصدومیت از جام جهانی کنار گذاشته شدند اما بخش مهمی از روند صعود آرژانتین به این جام بودند، به اردو ملحق شدند. جووانی لو سلسو، نیکلاس گونزالس و خواکین کورئا، سه بازیکنی هستند که در کنار آگوئرو آرژانتینی‌ها را در اردو همراهی خواهند کرد.

عکس| اتفاق غیرمنتظره؛ آرژانتینی‌ها هم‌اتاقی جدید مسی را آوردند/ کسی که فکرش را هم نمی‌کنید!

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار