لیونل مسی| لیونل مسی بارسلونا| لیونل مسی توپ طلا

لیونل مسی مورد حمله قرار گرفت | علت خشم انگلیسی ها از لیونل مسی چیست؟

انگلیسی‌ها بعد از مراسم توپ طلای 2023 قرار است به اسطوره آرژانتینی حمله کنند.

لیونل مسی مورد حمله قرار گرفت | علت خشم انگلیسی ها از لیونل مسی چیست؟

لیونل مسی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ فوتبال است. لیونل مسی فوتبالش را از باشگاه بارسلونا آغاز کرد و در آنجا اسطوره شد و بعد به پاری سن ژرمن فرانسه و بعد به اینتر میامی آمریکا پیوست. لیونل مسی در سال ۲۰۲۲ با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتبال شد. لیونل مسی با ۷ توپ طلا و ۴۴ جام تیمی، پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ است. لیونل مسی دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال و بهترین پاسور تاریخ است.

مجله فرانس فوتبال دوشنبه هفته آینده مراسم اهدای توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال 2023 را در پاریس برگزار می کند.

در همین رابطه سایت «الکوره» در گزارشی از آغاز هجمه انگلیسی ها علیه لیونل مسی شانس اول کسب توپ طلای 2023 خبر داد. اندی دان سردبیر نشریه میرر انگلیس برنده نشدن ارلینگ هالند ستاره سیتی مقابل مسی در مراسم توپ طلا را افتضاح بزرگ معرفی کرد.

بسیاری معتقدند لیونل مسی به دلیل قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر پیروز شدنش در مراسم توپ طلا قطعی است. نشریات انگلیسی هجمه های خود را آغاز کردند چون دوست دارند بازیکن شاغل در انگلیس برنده توپ طلا شود.

آخرین بازی که یک بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس برنده این توپ طلا شد در سال 2008 بود که رونالدو با منچستر یونایتد برنده این جایزه شد.

انگلیسی ها آماده هستند تا بعد از مراسم توپ طلا به لیونل مسی حمله کنند و به این انتخاب مجله فرانس فوتبال انتقاد کنند. مسی قرار است دوشنبه هشتمین توپ طلایش را کسب کند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار