استقلال| استقلال تهران| باشگاه استقلال

استقلال بمب می‌ترکاند | چراغ سبز ستاره خارجی به استقلال | با بازیکن مد نظر استقلال آشنا شوید

بازیکن مطرح خارجی برای پیوستن به استقلال چراغ سبز نشان داد.

استقلال بمب می‌ترکاند | چراغ سبز ستاره خارجی به استقلال | با بازیکن مد نظر استقلال آشنا شوید

رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی و بلانکو مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. نقل و انتقالات به پایان رسیده است اما استقلال احتمالا یک ستاره دیگر جذب خواهد کرد.

یک هافبک گرجستانی اخیرا به استقلال لینک شده است و صفحه رسمی این باشگاه را در اینستاگرام فالو کرده است. به نوشته طرفداری، تورنیکه اوکریاشویلی Tornike Okriashvili نام این بازیکن است که در تیم ملی گرجستان از رده های سنی زیر 19 سال و 21 سال تا بزرگسالان بازی کرده است. اوکریاشویلی 50 بازی ملی و 13 گل ملی در کارنامه خود ثبت کرده است.

این بازیکن در فوتبال ملی به تیم هایی چون اسپانیا؛ عربستان سعودی، ولز و ایرلند و... گل زده است. این بازیکن فوتبال خود را در متال آکادمی و گاگرا گرجستان آغاز کرد و توجه باشگاه معروف اوکراین یعنی شاختار دونتسک را به خود جلب کرد و در سال 2010 ابتدا در تیم دوم و سپس در تیم اصلی شاختار دونتسک توپ زد.

تیم های سابق بازیکن مد نظر استقلال

حضور در شاختار باعث دو انتقال قرضی به تیمهای دیگر اوکراینی مثل کورنومورتس شد تا هنگامی که خنک بلژیک برای او حاضر به پرداخت 1.8 میلیون یورو رضایتنامه شود. 36 بازی و 2 پاس گل آمار این بازیکن در تیم خنک بلژیک بود. انتقال قرضی به اسکی شهیر اسپور ترکیه و 14 بازی و 2 پاس گل و انتقال دائمی به کراسنودار روسیه از انتقال های بعدی این بازیکن بوده است.

بعد از حضور در روسیه نیز این هافبک گرجستانی به قبرس رفت و در دو تیم مشهور این کشور یعنی آپوئل نیکوزیا و آنورتوسیس فاماگوستا به میدان رفت. 27 بازی 3 گل و 2 پاس گل در آپوئل و 41 بازی و 13 گل و 2 پاس گل در آنورتوسیس آمار ثبت شده او در کشور قبرس بودند. 

آخرین تجربه تورنیکه در کشور خودش یعنی گرجستان و باشگاه اول این بازیکن گاگرا بود و در حال حاضر این بازیکن با سهمیه فیفا می تواند به استقلالی ها در تقویت خط هافبکشان کمک کند. این بازیکن 31 ساله و 181 سانتی متری است و در سال 2016 مرد سال گرجستان شده است.

حال باید دید آیا این بازیکن نیز به حضور بازیکنان گرجستانی در ایران ادامه می دهد یا خیر....

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار