رونالدو| نامزد رونالدو| رونالدو و جورجینا

مهمان خوشبخت رونالدو در هتل اسپیناس که بود؟ | ویدئوی ملاقات رونالدو با خوشبخت ترین هوادار ایرانی

پسر بچه‌ای که تلاش می‌کرد با کریستیانو رونالدو دیدار کند بالاخره به آرزوی خود رسید.

مهمان خوشبخت رونالدو در هتل اسپیناس که بود؟ | ویدئوی ملاقات رونالدو با خوشبخت ترین هوادار ایرانی

خبرملت: رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

پسر بچه‌ای که تلاش می‌کرد با کریستیانو رونالدو دیدار کند بالاخره به آرزوی خود رسید.

آدرین نام کودکی است که در ساعات گذشته ویدیوهای مربوط به تلاش او برای دیدار با کریستیانو رونالدو در فضای مجازی بسیار دیده شده است. این پسر بچه که از علاقه خود برای دیدار با رونالدو می‌گفت به دلیل ازدحام جمعیت و تدابیر امنیتی برای حضور رکریستیانو در هتل نتوانسته بود با ستاره محبوب خود دیدار کند و از این بابت ناراحت بود.

حالا تصویری از دیدار آدرین با کریستیانو رونالدو منتشر شده است که نشان می‌دهد این کودک بالاخره به آرزوی خود برای دیدن کریستیانو رونالدو گرفتن امضا از او رسیده است.

استقبال هواداران ایرانی از رونالدو

کریستیانو رونالدو امروز سه شنبه همراه با تیم النصر برای بازی مقابل پرسپولیس وارد تهران شد.

ورود رونالدو به تهران با استقبال شدید هواداران روبرو شده است، به طوری که هواداران وارد محل اقامت رونالدو در هتل اسپیناس پالاس شده‌اند، هرچند این بی نظمی ها ممکن باعث دردسر شود.

محل اقامت رونالدو کجاست؟

در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. کاروان تیم فوتبال النصر برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه با پروازی اختصاصی وارد تهران و سپس راهی هتل اسپیناس پالاس شدند.

گفته می‌شود دو طبقه از این هتل در اختیار تیم النصر قرار گرفته است تا رونالدو و هم‌تیمی‌هایش شرایطی مطلوب داشته باشند.

دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

(عکس) محل اقامت لاکچری کریستیانو رونالدو در تهران

 

 

(عکس) محل اقامت لاکچری کریستیانو رونالدو در تهران

نامزد رونالدو به ایران نیامد

جورجینا رودریگرز نامزد مشهور رونالدو با انتشار یک استوری تازه در اینستاگرام اش نشان داده که با جت شخصی اش در حال برگشت به عربستان است.در روز‌های اخیر خبر حضور کریستیانو رونالدو در ایران به همراه تیم النصر شایعات عجیبی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

چرا که برخی از کاربران و طرفداران ایرانی جورجینا از او تقاضا کرده اند که به همراه ستاره فوتبال پرتغال در ایران حضور پیدا کند.

هر چند احتمال عملی شدن این اتفاق بسیار محال است. چرا که رونالدو و اعضای باشگاه النصر برای یک سفر یک روزه راهی ایران می‌شوند.

همچنین با توجه به فرزندان این زوج مشهور و فعالیت‌های تبلیغاتی گسترده جورجینا در کشور‌های دیگر باید این موضوع را منتفی دانست

در همین راستا ساعاتی پیش این مدلینگ پرحاشیه با انتشار یک استوری متفاوت در اینستاگرام اش اعلام کرده که در حال برگشت به خانه اش در عربستان است.

نکته جالب توجه این استوری استفاده جورجینا از جت شخصی رونالدو است که با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

عکس | نامزد رونالدو به شایعات درباره حضور در ایران واکنش نشان داد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار