رونالدو| نامزد رونالدو| رونالدو و جورجینا

رونالدو در ایران سورپرایز می‌شود | رونمایی از محل اقامت لاکچری رونالدو +عکس

تصاویری از محل اقامت یک روزه کریستیانو رونالدو در تهران منتشر شده است.

رونالدو در ایران سورپرایز می‌شود | رونمایی از محل اقامت لاکچری رونالدو +عکس

خبرملت: رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است. رونالدو در تیم‌های منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس درخشید. رونالدو اکنون بازیکن تیم النصر عربستان است. رونالدو چند سالی است که با جورجینا، دختر اهل آرزژانتین زندگی عاشقانه‌ای دارد.

در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. کاروان تیم فوتبال النصر برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه با پروازی اختصاصی وارد تهران و سپس راهی هتل اسپیناس پالاس خواهند شد.

گفته می‌شود دو طبقه از این هتل در اختیار تیم النصر قرار گرفته است تا رونالدو و هم‌تیمی‌هایش شرایطی مطلوب داشته باشند.

دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

(عکس) محل اقامت لاکچری کریستیانو رونالدو در تهران

(عکس) محل اقامت لاکچری کریستیانو رونالدو در تهران

نامزد رونالدو به ایران می‌آید؟

نا رودریگرز نامزد مشهور رونالدو با انتشار یک استوری تازه در اینستاگرام اش نشان داده که با جت شخصی اش در حال برگشت به عربستان است.در روز‌های اخیر خبر حضور کریستیانو رونالدو در ایران به همراه تیم النصر شایعات عجیبی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

چرا که برخی از کاربران و طرفداران ایرانی جورجینا از او تقاضا کرده اند که به همراه ستاره فوتبال پرتغال در ایران حضور پیدا کند.

هر چند احتمال عملی شدن این اتفاق بسیار محال است. چرا که رونالدو و اعضای باشگاه النصر برای یک سفر یک روزه راهی ایران می‌شوند.

همچنین با توجه به فرزندان این زوج مشهور و فعالیت‌های تبلیغاتی گسترده جورجینا در کشور‌های دیگر باید این موضوع را منتفی دانست.

در همین راستا ساعاتی پیش این مدلینگ پرحاشیه با انتشار یک استوری متفاوت در اینستاگرام اش اعلام کرده که در حال برگشت به خانه اش در عربستان است.

نکته جالب توجه این استوری استفاده جورجینا از جت شخصی رونالدو است که با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

عکس | نامزد رونالدو به شایعات درباره حضور در ایران واکنش نشان داد

رونالدو دل نامزدش را شکست

نامزد آرژانتینی کریسیتانو رونالدو به تازگی ماجرایی جالب را از روز تولدش و هدیه‌ای که دوست داشت بگیرد تعریف کرد.

کریستیانو رونالدو با سخت کوشی و استعداد خود توانسته است به اندازه قابل توجهی ثروت و شهرت جمع کند. ستاره پرتغالی فوتبال همه چیز دارد و هیچ وقت برای تامین مخارج خانوادهاش کم کاری نکرده است. اما علیرغم داشتن دارایی خالص حدود ۵۰۰ میلیون دلار، ستاره باشگاه النصر عربستان یک بار برآورده کردن آرزوی تولد شریک زندگی‌اش را رد کرده است.

البته تولدها در زندگی هر کسی خاص است و یکی از معدود روزهایی است که آرزوهایتان برآورده می شود! اما یک بار بود که CR۷ مجبور شد خواسته نامزد خود را رد کند.

رونالدو و جورجینا اغلب با هدایای گران قیمت یکدیگر را غافلگیر می‌کنند. با این حال، یک بار که اینفلوئنسر اسپانیایی درخواستی از نامزدش کرد، او به سادگی نپذیرفت. رودریگس به تازگی فاش کرده است که چگونه و چرا ستاره النصر به درخواستش پاسخ منفی داده است.

رونالدو و جورجینیا

پیش از این، در یک برنامه تلویزیونی، از رودریگس در مورد مجموعه کیف‌های گران قیمتش پرسیده شد و مجری تعداد آن را پنج یا بیشتر حدس زد اما جورجینا سریعاً با شماره ۱۵۰ پاسخ داد! در حالی که مجری برنامه با تعجب از او می‌پرسید «چه مشکلی داری»، میزبان از او خواست تا درباره وسواس خود در مورد کیف‌های دستی توضیح دهد. جالب است که او پاسخ داد: «نمی‌دانم، این سوالی است که کریس همیشه از من می‌پرسد.»

نامزد رونالدو در این خصوص ادامه داد: کریستیانو برای تولدم از من پرسید چه هدیه‌ای می‌خواهی؟ و من گفتم کیف. من همان کیفی که داشتم را خواستم ولی بزرگتر ولی رونالدو خیلی زود مخالفتش را اعلام کرد و گفت: من این هدیه را هرگز برای تو نمی‌خرم!

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار