رونالدو

کریستیانو رونالدو در مصاف دوباره با غول‌های فوتبال | رونالدو تاریخ سازی کرد

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر روز یکشنبه در تمرین تیمش شرکت کرد.

کریستیانو  رونالدو در مصاف دوباره با غول‌های فوتبال | رونالدو تاریخ سازی کرد

کریستیانو رونالدو از پر درآمد ترین بازیکنان فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو سابقه بازی در رئال مادرید را دارد. کریستیانو رونالدو بیشترین فالور در اینستاگرام را دارد. کریستیانو رونالدو با جورجینا نامزد کرده است و به زودی ازدواج می کنند. کریستیانو رونالدو به النصر عربستان پیوست.

کریستیانو  رونالدو در مصاف دوباره با غول‌های فوتبال

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر روز یکشنبه در تمرین تیمش شرکت کرد.

النصر امروز دوشنبه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ روشن عربستان در ریاض پذیرای تیم الخلیج خواهد بود.

رونالدو به دلیل خستگی عضلانی تمرین روز شنبه تیمش را از دست داده بود و کادر پزشکی ترجیح داد به او استراحت بدهد. او حالا به تمرینات گروهی تیمش بازگشته است.

النصر که به دنبال حفظ شانس خود برای صدرنشینی در جدول رده‌بندی لیگ است، اصلا دوست ندارد رونالدو را در هفته‌های پایانی در اختیار نداشته باشد. این تیم در حال حاضر با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و ۳ امتیاز از اتحاد جده صدرنشین کمتر دارد.

رقابت برای عنوان قهرمانی لیگ روشن شدت گرفته و جدال بین اتحاد جده و النصر ریاض داغ‌تر از قبل دنبال می‌شود؛ به ویژه پس از تایید این موضوع که قهرمان این رقابت‌ها نماینده عربستان در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳ خواهد بود که قرار است آذر ماه آینده برای اولین بار در عربستان سعودی برگزار شود.

باید دید رونالدو که در این ماه‌ها روزگار پر ماجرایی را در عربستان سپری کرده چه عملکردی در این هفته خواهد داشت بخصوص اینکه حضور در جام باشگاه‌های جهان مطمئنا انگیز مضاعفی برای ستار پرتغالی خواهد بود چرا که این فرصت را پیدا می‌کند تا به یاد روزهای اوجش دوباره مقابل باشگاه‌های بزرگ فوتبال جهان عرض اندام کند.   

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار